Unatoč tome što je kriza značajno utjecala na potrošnju građana, čini se da se zabave još uvijek teško odriču. Ako je vjerovati kinoprikazivačima, posjećenost kina u vrijeme krize nije u padu, iako se svojevrsna stagnacija osjeti. Tome svjedoči i nedavna rekordna gledanost filma "Skyfall" iz serijala o Jamesu Bondu koji je u prvom vikendu prikazivanja oborio rekorde gledanosti.
Bond rekorder
U samo četiri dana film je zaradio nešto iznad dva milijuna kuna čime se našao na vrhu top liste kojom su do danas dominirali filmski giganti kao što su "Gospodar prstenova: Povratak kralja", "Pasija" i "Harry Potter i kamen mudraca". "Skyfall" je za više od 10.000 gledatelja nadmašio i dosadašnjeg rekordera u istom razdoblju prikazivanja (od četvrtka do nedjelje) – "Sumrak sagu: Praskozorje, 1. dio", koji je pogledalo 49.392 gledatelja. U Cineplexx kinima, kaže Seid Ružić iz Continental filma (koji je u Hrvatskoj partner Cineplexxu), osjeća se stagnacija, ali ne misle da kriza nužno utječe na samu prodaju kino ulaznica. "Ljudi i dalje vole i žele ići u kino, Ondje gdje se možda vidi blagi pad jest potrošnja na koncesijama, odnosno na blagajnama gdje se prodaju kokice, pića i ostale stvari za konzumaciju tijekom provođenja vremena u kino dvoranama", kaže Ružić dodajući kako je posjet na razini na kojoj je bila od kada su otvorili kina. Slično je i u najvećem kinoprikazivaču u Hrvatskoj, Blitz CineStaru. "Kriza utječe na kina manje nego na druge djelatnosti i obzirom na to da spadamo u jeftinije oblike zabave ne osjetimo pad u odnosu na prošle godine. Krizu najviše osjetimo u segmentu kupovine proizvoda koji su sastavni dio kino posjete, ali kvalitetnom ponudom nastojimo održati rast i u tom dijelu, što nam za sada uspijeva", tvrdi Damir Milinić, izvršni direktor i član Uprave tvrtke Blitz CineStar. U CineStaru, osim novim kinohitovima, posjetitelje žele privući i direktnim prijenosima opera, baleta, koncerata te sportskih natjecanja sa najvažnijih svjetskih destinacija."Zadovoljni smo posjetom, ali svakodnevnim akcijama, marketinškim kampanjama i različitim uslugama nastojimo povećati broj posjetitelja naših objekata i dodatnim benefitima omogućiti da za isti novac dobiju puno kvalitetniju uslugu", kaže Milinić dok se protiv krize bore investiranjem u nove tehnološke inovacije, a nedavno su uložili i u preuređenje svog prvog i najvažnijeg multiplexa u Branimir Centru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu