Maja Martinović, profesorica marketinga na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa, zajedno sa svojim suradnicima u knjizi “Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva”, u izdanju Mate d.o.o., predstavila je pedeset i pet slučajeva iz hrvatske marketinške prakse.
Predgovor za knjigu napisao je jedan od vodećih svjetskih marketinških stručnjaka, Philip Kotler, profesor međunarodnog marketinga na Kellogg School of Management, koji s autoricom surađuje niz godina. Knjiga poslovnih slučajeva napisana s namjerom da prikaže dobre i manje dobre primjere iz hrvatske marketinške prakse te da predstavi rezultate dobrih i loših poslovnih odluka. Njihovom analizom može se učiti na iskustvima iz kojih se izvlači pouka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu