Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Vanjska distribucija može prepoloviti cijenu transporta

Autor: Josipa Ban,VLM
04. srpanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —

Sve više kompanija odlučuje se na outsourcing distribucije robe. Da je učestalost takvih zahtjeva veća nego prije nekoliko godina tvrdi Marijana Koprivnjak, supervizorica odjela podrške prodaji Overseas Expressa.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Međutim, outsourcing transporta još nije dosegao svoj vrhunac u Hrvatskoj jer je za promjenu svijesti poduzeća potrebno mnogo vremena, napominje Koprivnjak. Prema dosadašnjim iskustvima outsorucingom transporta tvrtke mogu uštedjeti između 10 i 50 posto troškova distribucije, ističe Koprivnjak, no to ovisi o strukturi troškova transporta u samom poduzeću i nizu parametatra poput broju vozila, dostavnih adresa, zaposlenih u distribuciji, kvaliteti dostavne mreže. Korisnici outsourcing usluge distribucije robe u paketima i na paletama podjednako su velike i male tvrtke.Prema riječima Koprivnjak, male se tvrtke za ovu uslugu u pravilu odlučuju zbog jednostavnosti korištenja, a ta se odluka kod velikih tvrtki temelji na rezanju troškova, skraćivanju rokova distribucije te boljoj kvaliteti dostave.

Sve više kompanija odlučuje se na outsourcing distribucije robe. Da je učestalost takvih zahtjeva veća nego prije nekoliko godina tvrdi Marijana Koprivnjak, supervizorica odjela podrške prodaji Overseas Expressa.

Međutim, outsourcing transporta još nije dosegao svoj vrhunac u Hrvatskoj jer je za promjenu svijesti poduzeća potrebno mnogo vremena, napominje Koprivnjak. Prema dosadašnjim iskustvima outsorucingom transporta tvrtke mogu uštedjeti između 10 i 50 posto troškova distribucije, ističe Koprivnjak, no to ovisi o strukturi troškova transporta u samom poduzeću i nizu parametatra poput broju vozila, dostavnih adresa, zaposlenih u distribuciji, kvaliteti dostavne mreže. Korisnici outsourcing usluge distribucije robe u paketima i na paletama podjednako su velike i male tvrtke.Prema riječima Koprivnjak, male se tvrtke za ovu uslugu u pravilu odlučuju zbog jednostavnosti korištenja, a ta se odluka kod velikih tvrtki temelji na rezanju troškova, skraćivanju rokova distribucije te boljoj kvaliteti dostave.

Autor: Josipa Ban,VLM
04. srpanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close