Imate problema sa svojim mobitelom ili pristupom internetu? Stigao vam je preveliki telefonski račun i smatrate da je riječ o pogrešci? Ili vas jednostavno zanima nešto o novoj usluzi koju je upravo lansirao vaš telekom operater?
Sve donedavno u slučaju takvih problema i pitanja nazvali biste službu za korisnike ili se uputili do prodajnog mjesta. Danas je možda ipak vjerojatnije da ćete se ulogirati na Facebook ili Twitter i tamo se obratiti svom telekom operateru. I to je još jedan dokaz kako društvene mreže sve više mijenjaju svakodnevni život i postaju žarište komunikacije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu