Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Marketing i ekologija u haljini od ambalaže

Autor: Stjepan Škramić
29. svibanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —

Mlada dizajnerica Andrijana Subotić Pjajčik, točnije popularna Etna Maar pokazala je svoju kreativnost i maštovitost u izradi PIK haljine koristeći se ambalažom PIK narezaka, povodom izložbe “Kopčaj me selotejpom” koja se održava u shopping centru West Gate od 19. svibnja do 15. lipnja.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ambalaža PIK narezaka poslužila je umjesto svilenih tkanina za izradu haljine dizajnerici Etni Maar te je privukla veliku pozornost posjetitelja zbog zanimljivog kroja, oblika i šarenih boja. Projekt “Izložba haljina od ambalažnih materijala” ima i svoju širu priču u kojoj se želi skrenuti pozornost građana na ekološko ponašanje.

Mlada dizajnerica Andrijana Subotić Pjajčik, točnije popularna Etna Maar pokazala je svoju kreativnost i maštovitost u izradi PIK haljine koristeći se ambalažom PIK narezaka, povodom izložbe “Kopčaj me selotejpom” koja se održava u shopping centru West Gate od 19. svibnja do 15. lipnja.

Ambalaža PIK narezaka poslužila je umjesto svilenih tkanina za izradu haljine dizajnerici Etni Maar te je privukla veliku pozornost posjetitelja zbog zanimljivog kroja, oblika i šarenih boja. Projekt “Izložba haljina od ambalažnih materijala” ima i svoju širu priču u kojoj se želi skrenuti pozornost građana na ekološko ponašanje.

Autor: Stjepan Škramić
29. svibanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close