Tiskanim medijima neki već duže vrijeme prognoziraju ili možda priželjkuju izumiranje, no isto kao što radio nije izmro kad se pojavila televizija, ni tisku ne prijete nove tehnologije, samo im se treba znati prilagoditi. Kako kažu u ABC Hrvatska (Audit Bureaux of Circulation), još postoje ozbiljne tvrtke koje trebaju oglašavati da bi prodale, kao i dovoljno izdavača koji će prenijeti njihove poruke kupcima. U tisku postoji potencijal za rast, a samim time i potreba da se o tome stručno razgovara i upravo zato, 4. lipnja u hotelu Esplanade, ABC Hrvatska organizira konferenciju “Print stvara sadržaj”.“Uzeli smo devet vrsnih i cijenjenih praktičara iz regije, čije su zamisli itekako iskoristive u svakodnevnom poslovanju. Tu su i dva panela, oglašivači na kojem će pet direktora marketinga iz kompanija koje troše visoke iznose na oglašavanje, objasniti izdavačima i agencijama što žele za svoj novac. Na kraju, tu su i glavni ljudi najvećih izdavača. Više u jedan dan ne stane”, poručuje Igor Kern, direktor ABC Hrvatska s kojim smo razgovarali uoči konferencije.
Što želite postići konferencijom?
Želimo da sudionici na tržištu oglašavanja prestanu ponavljati fraze koje su negdje čuli te da na bazi činjenica stvore vlastite zaključke o tome što ima budućnost, a što ne, te kamo usmjeriti svoje poslovne napore. Oglasni su budžeti predragocjeni da bi ih se planiralo na bazi poluistina koje kruže tržištem, a čija je jedina statistička metoda naručitelj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu