Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kern: Čak i ‘djeca interneta’ čitaju tiskane magazine

Autor: Majda Žujo
29. svibanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —

Igor Kern, direktor ABC Hrvatska, uoči konferencije ‘Print stvara sadržaj’ objašnjava zašto tisak, unatoč prognozama, i dalje živi

Tiskanim medijima neki već duže vrijeme prognoziraju ili možda priželjkuju izumiranje, no isto kao što radio nije izmro kad se pojavila televizija, ni tisku ne prijete nove tehnologije, samo im se treba znati prilagoditi. Kako kažu u ABC Hrvatska (Audit Bureaux of Circulation), još postoje ozbiljne tvrtke koje trebaju oglašavati da bi prodale, kao i dovoljno izdavača koji će prenijeti njihove poruke kupcima. U tisku postoji potencijal za rast, a samim time i potreba da se o tome stručno razgovara i upravo zato, 4. lipnja u hotelu Esplanade, ABC Hrvatska organizira konferenciju “Print stvara sadržaj”.“Uzeli smo devet vrsnih i cijenjenih praktičara iz regije, čije su zamisli itekako iskoristive u svakodnevnom poslovanju. Tu su i dva panela, oglašivači na kojem će pet direktora marketinga iz kompanija koje troše visoke iznose na oglašavanje, objasniti izdavačima i agencijama što žele za svoj novac. Na kraju, tu su i glavni ljudi najvećih izdavača. Više u jedan dan ne stane”, poručuje Igor Kern, direktor ABC Hrvatska s kojim smo razgovarali uoči konferencije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Što želite postići konferencijom?
Želimo da sudionici na tržištu oglašavanja prestanu ponavljati fraze koje su negdje čuli te da na bazi činjenica stvore vlastite zaključke o tome što ima budućnost, a što ne, te kamo usmjeriti svoje poslovne napore. Oglasni su budžeti predragocjeni da bi ih se planiralo na bazi poluistina koje kruže tržištem, a čija je jedina statistička metoda naručitelj.

Tiskanim medijima neki već duže vrijeme prognoziraju ili možda priželjkuju izumiranje, no isto kao što radio nije izmro kad se pojavila televizija, ni tisku ne prijete nove tehnologije, samo im se treba znati prilagoditi. Kako kažu u ABC Hrvatska (Audit Bureaux of Circulation), još postoje ozbiljne tvrtke koje trebaju oglašavati da bi prodale, kao i dovoljno izdavača koji će prenijeti njihove poruke kupcima. U tisku postoji potencijal za rast, a samim time i potreba da se o tome stručno razgovara i upravo zato, 4. lipnja u hotelu Esplanade, ABC Hrvatska organizira konferenciju “Print stvara sadržaj”.“Uzeli smo devet vrsnih i cijenjenih praktičara iz regije, čije su zamisli itekako iskoristive u svakodnevnom poslovanju. Tu su i dva panela, oglašivači na kojem će pet direktora marketinga iz kompanija koje troše visoke iznose na oglašavanje, objasniti izdavačima i agencijama što žele za svoj novac. Na kraju, tu su i glavni ljudi najvećih izdavača. Više u jedan dan ne stane”, poručuje Igor Kern, direktor ABC Hrvatska s kojim smo razgovarali uoči konferencije.

Što želite postići konferencijom?
Želimo da sudionici na tržištu oglašavanja prestanu ponavljati fraze koje su negdje čuli te da na bazi činjenica stvore vlastite zaključke o tome što ima budućnost, a što ne, te kamo usmjeriti svoje poslovne napore. Oglasni su budžeti predragocjeni da bi ih se planiralo na bazi poluistina koje kruže tržištem, a čija je jedina statistička metoda naručitelj.

Kako se tisak, koji je itekako živ, može boriti s novim tehnologijama?
Pogrešan stav je da se treba boriti, dovoljno se prilagoditi. U posljednjih 150 godina lansirano je mnogo novih tehnologija, od radija, televizije, outdoora do intereneta nijedna nije dovela do izumiranja printa. Treba stalno imati dobar sadržaj da bi vas ljudi željeli čitati. Jedna često ponavljana mantra je kako mladi ljudi ne čitaju tiskovine već sve informacije konzumiraju putem interneta i pametnih telefona. Najprodavaniji hrvatski mjesečnik, O.K., namijenjen je isključivo mladoj populaciji i definitivno pokazuje da ta populacija i kupuje i čita tiskovine. Ne na ekranu nego na papiru.

Što oglašivači danas očekuju od tiskanih medija?
Dio njih misli da su svi mediji mjerljivi na jednaki način i da je cijena kontakta vrhunski autoritet, neovisno kojim kanalom je ostvaren. Ta publika očekuje najnižu cijenu kontakta. I pri tome je samo djelomično u pravu. Oni koji razmišljaju malo šire, znaju da je, radi različite percepcje oglasnog sadržaja u pojedinoj vrsti medija, cijena kontakta samo jedan od faktora, pa uz kvantitativnu naprave i kvalitativnu analizu medija. To pitanje postavili smo kao centralno pitanje konferencije i nadam se da će direktorice marketinga pet velikih oglašivača dati odgovor na njega. Taj panel poslušat će svatko tko im u budućnosti namjerava prodati prostor u svojoj tiskovini.

Samoregulativa

O ABC Hrvatska
Cilj djelovanja ABC sustava je da sva izdanja tiskanih medija, koji prodaju oglasni prostor, imaju neovisno potvrđenu otisnutu i prodanu nakladu i to ne na bazi zakonske obaveze, već samoregulative odnosno jasno artikulirane potrebe izdavača, agencija i oglašivača. “S obzirom da se u ovom trenutku u sustavu nalazi 39 izuzetno nakladnih izdanja, deset najvećih agencija te vrlo veliki oglašivači, napravili smo značajan pomak. No, s obzirom na broj izdanja čeka nas još dosta posla”, poručuje Kern.

Autor: Majda Žujo
29. svibanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close