Jedno od najpoznatijih alkoholnih pića Jägermeister već se desetljećima može naći u većini američkih barova, ali nikad ga se nije moglo vidjeti i na nekom od američkih televizijskih kanala donedavno. Jägermeister je osmi alkoholni brend u svijetu te na prvom mjestu uvoznih alkoholnih pića u SAD-u, a to mu godinama za rukom polazi bez televizijske kampanje. Ipak, njemački je proizvođač procijenio da je došlo vrijeme i za televiziju pa je ovoga svibnja prvi puta u povijesti u SAD-u emitiran Jägerov reklamni TV spot “Stronger bond”.
Moramo na televiziju
“Smatrali smo da je bitno da se obratimo i povežemo s našom primarnom ciljnom skupinom potrošača, a to su muškarci između 21 i 29 godina. Da bi to uspjeli morali smo biti prisutni i na televiziji”, poručila je Amanda Blanco, brend menadžerica za Jägermeister u SAD-u. Tim potezom i Jägermeister se priklonio sve češćoj praksi proizvođača već prepoznatih brendova u SAD-u da svijest o svojim proizvodima i stvaranje “buzza” šire tradicionalnim kanalima. Jedan od razloga zašto se to događa na američkom tržištu je taj što je ono postalo sve liberalnije glede pravila koji ograničavaju reklamiranje alkoholnih pića. Mreža CBS je, primjerice, lani počela emitirati reklame žestokih alkoholnih pića u kasnovečernjim terminima, a NBC je tu praksu preuzeo ovoga proljeća i alkohol reklamira nakon 23 sata kada je 90 posto gledatelja punoljetno. U SAD-u je to moguće jer postoji samoregulacija industrije kojom je dopušteno reklamiranje piva, vina i alkoholnih pića ako je više od 71,6 posto publike starije od 21 godinu. I u Hrvatskoj se reklame za pivo ili vino mogu vidjeti svakodnevno i to ne samo u kasnovečernjim satima, ali reklamiranje jakih alkoholnih pića zakonom zabranjeno je.“U pravilu je zakonom zabranjeno oglašavanje alkoholnih pića, ali pod nekim uvjetima može biti dopušteno”, rekao nam Kamilo Antolović, predsjednik Suda časti Udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) dodajući kako o uvjetima za to odlučuje nadležno ministarstvo.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu