Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Lidl ima velike planove za svoju najprodavaniju čokoladu

Autor: Poslovni.hr
15. svibanj 2012. u 15:35
Podijeli članak —

Lidl Hrvatska izvijestio je kako je prvi na hrvatskom tržištu započeo s proizvodnjom čokolade slijedeći načela održivosti.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Pod motom „Na putu prema sutra“ te u suradnji sa svojim međunarodnim partnerima, udrugom UTZ CERTIFIED – iza koje stoji međunarodni program održivog razvoja kakaovca, te Njemačkim institutom za međunarodnu suradnju, Lidl će do 2020. godine svoju najprodavaniju čokoladu, Fin Carré, u potpunosti proizvoditi od kakaovca iz održivog uzgoja, te će financirati i izgradnju poljoprivredne škole za uzgajivače.

Lidl Hrvatska izvijestio je kako je prvi na hrvatskom tržištu započeo s proizvodnjom čokolade slijedeći načela održivosti.

Pod motom „Na putu prema sutra“ te u suradnji sa svojim međunarodnim partnerima, udrugom UTZ CERTIFIED – iza koje stoji međunarodni program održivog razvoja kakaovca, te Njemačkim institutom za međunarodnu suradnju, Lidl će do 2020. godine svoju najprodavaniju čokoladu, Fin Carré, u potpunosti proizvoditi od kakaovca iz održivog uzgoja, te će financirati i izgradnju poljoprivredne škole za uzgajivače.

Naime, najprodavanija čokolada iz Lidlovog slatkog asortimana, Fin Carré, u čijem sastavu je trenutno 10% kakaovca iz održivog uzgoja, do 2020. godine bit će u potpunosti proizvedena od kakaovca uzgojenog upravo prema načelima održivog uzgoja.




(pd)

Autor: Poslovni.hr
15. svibanj 2012. u 15:35
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Veliki planovi bi bili kad bi planirao s kakaovcenm iz neodrživog uzgoja. Tu bi se mogli i mi uključit.

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close