Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Konferencija ‘Print stvara sadržaj’

Autor: Stjepan Škramić
10. svibanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —

U zagrebačkom hotelu Espanada 4. lipnja održat će se konferencija “Print stvara sadržaj”.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Riječ je o poslovnoj konferenciji, a namijenjena je osobama koje se bave prodajom ili zakupom medija s fokusom na tiskane medije. Očekujemo 150 osoba iz struke, većinom onih koji donose odluke. Organizator ABC Hrvatska (Audit Bureaux of Circulation) pripremio je devet izuzetno zanimljivih predavanja. Predavači će biti direktor Styrije za Hrvatsku Boris Trupčević, član Uprave Tiska Ivo Lovrić, predsjednik Color Press grupe Robert Čoban, glavni urednik magazina OK Neven Kepeski, Dragutin Gajski iz Apcoma (Apple), Ante Šalinović iz Ipsos Pulsa, te glavni urednik Nedjeljog jutarnjeg Miran Pavić i Marija Matić iz Direct Medije iz Beograda. Na konferenciji će se održati i dva regionalna panela s oglašivačima (Konzum, HT, Coca Cola) te izdavačima (EPH, Styria, Blic, Dnevni Avaz). Jednog sudionika na kraju konferencije očekuje iPad3.

U zagrebačkom hotelu Espanada 4. lipnja održat će se konferencija “Print stvara sadržaj”.

Riječ je o poslovnoj konferenciji, a namijenjena je osobama koje se bave prodajom ili zakupom medija s fokusom na tiskane medije. Očekujemo 150 osoba iz struke, većinom onih koji donose odluke. Organizator ABC Hrvatska (Audit Bureaux of Circulation) pripremio je devet izuzetno zanimljivih predavanja. Predavači će biti direktor Styrije za Hrvatsku Boris Trupčević, član Uprave Tiska Ivo Lovrić, predsjednik Color Press grupe Robert Čoban, glavni urednik magazina OK Neven Kepeski, Dragutin Gajski iz Apcoma (Apple), Ante Šalinović iz Ipsos Pulsa, te glavni urednik Nedjeljog jutarnjeg Miran Pavić i Marija Matić iz Direct Medije iz Beograda. Na konferenciji će se održati i dva regionalna panela s oglašivačima (Konzum, HT, Coca Cola) te izdavačima (EPH, Styria, Blic, Dnevni Avaz). Jednog sudionika na kraju konferencije očekuje iPad3.

Autor: Stjepan Škramić
10. svibanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close