Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Usmena predaja stvara lojalnost prema brendu

Autor: Nikolina Buljan,VLM
10. svibanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —

U 80 posto slučajeva žene iniciraju kupnju, a nova istraživanja pokazuju da klasični marketing više nije dovoljan

Da su žene bolji potrošači i nije neka tajna. Ako još znamo da najnovija istraživanja pokazuju da utjecaj žena prilikom odlučivanja sve više i više raste, a posebno kada je riječ o kupovini, marketingaši su dobili novi recept kako napraviti dobru reklamnu kampanju. Statistika pokazuje da u 80 posto slučajeva žene iniciraju kupnju ili u njoj izravno sudjeluju pa se sve više reklama za muškarce istovremeno obraća i ženskoj populaciji. Postoje li rodne razlike u oglašavanju, koji su najnoviji trendovi u reklamama namijenjenima ženama i kako se obraćati ljepšem spolu, neka su od pitanja na koja je odgovor pokušalo dati Nielsenovo istraživanje o položaju žena u budućnosti.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Specifični trendovi
Istraživanje je provedeno u 21 zemlji različitog BDP-a, i razvoja ekonomije, a stručnjaci su zaključili da bi oglašavanje usmjereno prema ženama trebalo biti specifično, slijediti trendove i osluškivati potrebe žena. Kada je riječ o oglašavanju, istraživanja pokazuju da je uz sve postojeće kanale kojima se ženska populacija pokušava pridobiti, još uvijek najučinkovitija reklama za žene usmena predaja. “Poznato je da žene i muškarci imaju različite potrošačke stavove i navike, u većini slučajeva takva bi trebala biti i komunikacija prema njima, osim ako se ne radi o oglašavanju nakita ili cvijeća jer je to kao proizvod prvenstveno namijenjeno ženama, a očekuje se da isto kupuju muškarci”, pojašnjava direktorica agencije Libra Dunja Pavešić.“Dok muškarci kupuju selektivnije, žene su podložnije trendovima i dinamičniji su i zanimljiviji kupci”, tvrdi Pavešić. Kvaliteta im je najvažnija, a ona je i put od povremenog kupovanja do stvaranja odanosti pojedinom brendu. Za kvalitetu su žene spremne izdvojiti više novca pa visina cijene ne ulazi u top tri kriterija prilikom kupnje. Žene imaju veće financijske mogućnosti i samostalnije su nego ikada ranije u povijesti. Kada se radi o obitelji, upravo one u najvećem postotku odlučuju o kupnji, a s druge strane sve je više ekonomski neovisnih “single” žena koje investiraju, kupuju automobile, biraju gdje će putovati i kako potrošiti svoj novac.

Da su žene bolji potrošači i nije neka tajna. Ako još znamo da najnovija istraživanja pokazuju da utjecaj žena prilikom odlučivanja sve više i više raste, a posebno kada je riječ o kupovini, marketingaši su dobili novi recept kako napraviti dobru reklamnu kampanju. Statistika pokazuje da u 80 posto slučajeva žene iniciraju kupnju ili u njoj izravno sudjeluju pa se sve više reklama za muškarce istovremeno obraća i ženskoj populaciji. Postoje li rodne razlike u oglašavanju, koji su najnoviji trendovi u reklamama namijenjenima ženama i kako se obraćati ljepšem spolu, neka su od pitanja na koja je odgovor pokušalo dati Nielsenovo istraživanje o položaju žena u budućnosti.

Specifični trendovi
Istraživanje je provedeno u 21 zemlji različitog BDP-a, i razvoja ekonomije, a stručnjaci su zaključili da bi oglašavanje usmjereno prema ženama trebalo biti specifično, slijediti trendove i osluškivati potrebe žena. Kada je riječ o oglašavanju, istraživanja pokazuju da je uz sve postojeće kanale kojima se ženska populacija pokušava pridobiti, još uvijek najučinkovitija reklama za žene usmena predaja. “Poznato je da žene i muškarci imaju različite potrošačke stavove i navike, u većini slučajeva takva bi trebala biti i komunikacija prema njima, osim ako se ne radi o oglašavanju nakita ili cvijeća jer je to kao proizvod prvenstveno namijenjeno ženama, a očekuje se da isto kupuju muškarci”, pojašnjava direktorica agencije Libra Dunja Pavešić.“Dok muškarci kupuju selektivnije, žene su podložnije trendovima i dinamičniji su i zanimljiviji kupci”, tvrdi Pavešić. Kvaliteta im je najvažnija, a ona je i put od povremenog kupovanja do stvaranja odanosti pojedinom brendu. Za kvalitetu su žene spremne izdvojiti više novca pa visina cijene ne ulazi u top tri kriterija prilikom kupnje. Žene imaju veće financijske mogućnosti i samostalnije su nego ikada ranije u povijesti. Kada se radi o obitelji, upravo one u najvećem postotku odlučuju o kupnji, a s druge strane sve je više ekonomski neovisnih “single” žena koje investiraju, kupuju automobile, biraju gdje će putovati i kako potrošiti svoj novac.

Bolje financije
Marketingaši bi o tome trebali voditi više računa i pritom se direktno obraćati ženama, a neke brendove i proizvode, koji su namijenjeni i ženama i muškarcima, predstaviti i jednima i drugima, svakome na svoj način jer svatko od njih ima svoju ‘rodnu percepciju’“, objašnjava direktorica agencije Libra.”Raspon ciljne grupe se povećao pa tako brendovi za buduće mame uzimaju u obzir žene od 24 do 44 godine, a za poslovne žene od 30 do 60 godina, dakle nisu toliko bitne godine koliko životni stavovi, ciljevi i način života”, pojašnjava Pavešić.

Autor: Nikolina Buljan,VLM
10. svibanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close