Krajem ožujka je i službeno, registracijom u sudskom registru, došlo do osnivanja nove tvrtke na knjižarskom tržištu – Profil Mozaik d.o.o. Dva su velika izdavača – Profil grupa u vlasništvu Daniela Žderića, i Mozaik knjiga, čiji je stopostotni osnivač slovenska Mladinska knjiga Založbe, spojila maloprodaju stvorivši najveći knjižarski lanac sa 29 prodajnih mjesta. Iako se taj posao poklopio sa stečajnim postupkom holdinga Zvon Dva (70-postotni vlasnik tvrtke Mladinske knjige Založbe, zbog čega bi ona, a s njom onda i hrvatska tvrtka kći, mogla uskoro biti na bubnju), Bojan Vidmar, direktor Mozaik knjige, kaže da to jedno s drugim nema veze. U intervjuu Poslovnom dnevniku Vidmar pojašnjava kako je došlo do spajanja dviju maloprodaja, ali i o poslovanju same Mozaik knjige.
Na čiju je inicijativu došlo do formiranja nove tvrtke Profil Mozaik?
Inicijativa je bila obostrana. I u Profilu i u Mozaiku procijenili smo da je stanje na tržištu takvo da je zbog pada prodaje jedna od mogućih solucija upravo ovakvo povezivanje. Pritom naše izdavačke kuće ostaju neovisne, ali više neće imati vlastite maloprodaje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu