Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Festival tjestenine treći put u Westinu

Autor: Božica Babić
13. veljača 2012. u 22:00
Podijeli članak —

Kako bi promovirali domaću tjesteninu i potaknuli još obilniju potrošnju, posebno kroz ponudu ugostiteljsko-turističkog sektora, Grupacija proizvođača tjestenine pri HGK-a i tvrtka Robinson ovoga četvrtka (16. veljače) u zagrebačkom hotelu Westin organiziraju Treći festival hrvatske tjestenine.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Hrvati godišnje konzumiraju 40.000 tona tjestenine. Potrošnja raste, no još smo daleko od mnogih zemalja, primjerice u Sloveniji se godišnje pojede više od 100.000 tona. Ohrabruje podatak o snažnom rastu domaće industrije koja je u 2000. proizvela 6500 tona, u 2011. više od 18.000 tona. Proizvodnjom tjestenine uz nekoliko većih proizvođača uglavnom se bave mali i srednji poduzetnici. Neki od njih, poput Raguse iz Čakovca, znatno su investirali i izvoze tjesteninu na europsko i tržišta regije. Unatoč rastu proizvodnje i potrošnje zabrinjava to što Hrvatska uvozi 56% tjestenine, Austrija 14, a Mađarska tek 7%. Kako razviti domaće potencijale i suverenije parirati uvoznoj tjestenini neki su od odgovora koje će kroz 16 predavanja sudionici stručnog dijela skupa ovogodišnjeg festivala pokušati detektirati, a razgovarat će se i o tome kako privoljeti domaće trgovačke lance da na policama nude domaću tjesteninu, ali i ugostiteljsko-turistički sektor da je uvrsti u gastronomsku ponudu. Nekoliko šefova kuhinje eminentnih hotela SZ Hrvatske uz potporu Udruga kuhara Istarske i Zagrebačke županije pripremit će za degustaciju čak sto jela od domaće tjestenine. Hrvatska je zaštitila samo pet autohtonih jela, Italija i Francuska više od 150, kaže Stjepan Odobašić, direktor Robinsona, i ističe kako je tjestenina vrlo bitna u toj priči.

Kako bi promovirali domaću tjesteninu i potaknuli još obilniju potrošnju, posebno kroz ponudu ugostiteljsko-turističkog sektora, Grupacija proizvođača tjestenine pri HGK-a i tvrtka Robinson ovoga četvrtka (16. veljače) u zagrebačkom hotelu Westin organiziraju Treći festival hrvatske tjestenine.

Hrvati godišnje konzumiraju 40.000 tona tjestenine. Potrošnja raste, no još smo daleko od mnogih zemalja, primjerice u Sloveniji se godišnje pojede više od 100.000 tona. Ohrabruje podatak o snažnom rastu domaće industrije koja je u 2000. proizvela 6500 tona, u 2011. više od 18.000 tona. Proizvodnjom tjestenine uz nekoliko većih proizvođača uglavnom se bave mali i srednji poduzetnici. Neki od njih, poput Raguse iz Čakovca, znatno su investirali i izvoze tjesteninu na europsko i tržišta regije. Unatoč rastu proizvodnje i potrošnje zabrinjava to što Hrvatska uvozi 56% tjestenine, Austrija 14, a Mađarska tek 7%. Kako razviti domaće potencijale i suverenije parirati uvoznoj tjestenini neki su od odgovora koje će kroz 16 predavanja sudionici stručnog dijela skupa ovogodišnjeg festivala pokušati detektirati, a razgovarat će se i o tome kako privoljeti domaće trgovačke lance da na policama nude domaću tjesteninu, ali i ugostiteljsko-turistički sektor da je uvrsti u gastronomsku ponudu. Nekoliko šefova kuhinje eminentnih hotela SZ Hrvatske uz potporu Udruga kuhara Istarske i Zagrebačke županije pripremit će za degustaciju čak sto jela od domaće tjestenine. Hrvatska je zaštitila samo pet autohtonih jela, Italija i Francuska više od 150, kaže Stjepan Odobašić, direktor Robinsona, i ističe kako je tjestenina vrlo bitna u toj priči.

Autor: Božica Babić
13. veljača 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close