Prezentacije studija slučaja odsada na stranicama HUOJ-a

Autor: Majda Žujo , 30. siječanj 2012. u 22:00

Studija će sadržavati naziv projekta, razlog zašto se netko odlučio za projekt, strategiju, ciljeve, ključne javnosti, odabrane taktike, razlog njihova odabira te evaluaciju uspješnosti komunikacije

Kako bi hrvatski stručnjaci iz područja odnosa s javnošću razmijenili najbolja iskustva u struci, Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) od 2. veljače, na svojim web stranicama, pokreće rubriku Studije slučaja. Riječ je o edukativnoj rubrici u kojoj će se naći niz vrijednih PR projekata iz Hrvatske i inozemstva, koje mnogi stručnjaci često zbog brzine i dinamike posla nisu u mogućnosti analizirati.

Projekti prijavljeni za Grand Prix
“Intencija Udruge je na jednom mjestu prikupiti projekte koji su ostvarili zapažene rezultate te tako tijekom vremena stvoriti respektabilnu bazu projekata”, objašnjava Koraljka Rak, glavna tajnica HUOJ-a, dodajući kako će osim informiranja o pojedinim projektima te stvaranja respektabilne baze podataka, rubrika imati edukativnu svrhu jer će se iz nje moći iščitati razlozi ulaska u kampanju, strateški pristupi, odabiri taktika te načini evaluacije projekata.Već prilikom lansiranja rubrike predstavit će se studije slučaja dobitnika posljednjeg Grand Prixa HUOJ-a koji su dali odobrenje za objavu. Mjesečno će biti objavljena dva do tri projekta, a među prvima će biti projekt Madison Consultinga i Dm-a – Sve za nju, Komunikacija virtualne poslovnice Erste banke – Erste banka te projekt Za žene u znanosti, L’Oreala i Millenium promocije. U ožujku su planirani projekti Zaklade Ana Rukavina i Millenium promocije – Proširenje registra dobrovoljnih darivatelja koštane srži i osnivanje banke matičnih stanica, Proljetni iskorak Adris grupe, Adris grupe i Millenium promocije te Nivea baby seminar, program stručnog usavršavanja za patronažne sestre “Zdrava koža od samog početka” Pleon partnera.Kako je za nagradu Grand Prix prijavljeno 20 vrijednih projekata, a nisu svi mogli ući u finale, upravo je ovo način da ih se prezentira. I sami PR-ovci pozdravljaju ovakvu inicijativu, što dokazuje, tvrdi Rak, velika zainteresiranost da kolegama predstave svoje projekte.“Sve pristigle studije slučaja pregledava Upravni odbor HUOJ-a koji se brine da su u njima sadržani svi bitni elementi projekta te prikazani prema pravilima struke”, ističe. Kako bi pregledavanje i kompariranje projekata bilo jednostavnije zadali su strukturu putem koje se odgovara na sva ključna pitanja o projektu. Svaka će studija sadržavati sve ono što je za nju najznačajnije – naziv projekta, razlog zašto se netko odlučio za projekt, odnosno analizu situacije, strategiju, ciljeve, ključne javnosti, odabrane taktike, te razlog njihova odabira i na kocu evaluaciju uspješnosti komunikacije.

Inozemni projekti i udruge
Nova rubrika bit će dostupna samo članovima HUOJ-a koji će se uporabom lozinke moći ulogirati na web stranicu. “To je još jednan benefit za naše članstvo”, kaže Rak dodajući kako u studijama slučaja svoje mjesto mogu naći i domaći i inozemni PR projekti kompanija, udruga ili institucija čiji zaposlenici nisu članovi udruge. Nakon projekta studija slučaja u veljači, Hrvatska udruga za odnose s javnošću na proljeće kreće i sa PR školom.

Komentirajte prvi

New Report

Close