Logo je iznimno bitan za kreiranje svijesti o nekom brendu, proizvodu, kompaniji… Loša vizualna prezentacija stoga može ozbiljno narušiti imidž tvrtke i izazvati negativnu reakciju javnosti.
Dovoljno se prisjetiti slučaja modnog lanca Gapa, koji je promjenom logotipa 2010. godine izazvao neviđeno loš publicitet na društvenim mrežama, što je kompaniju prisililo na povratak originalnom vizualnom identitetu. Ipak, slučaj Gapa bio je samo estetski promašaj. Postoje slučajevi kada logotip izgleda toliko neprikladno i loše da se postavlja pitanje kako je uopće moguće da se koristi. Ponekad bivaju premašene i granice dobrog ukusa. Evo nekoliko primjera:









Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu