Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

GALERIJA: Radite logo za firmu? Ovo vam nikako ne trebaju biti uzori!

Autor: Poslovni.hr
18. siječanj 2012. u 14:25
Podijeli članak —

Logo je iznimno bitan za kreiranje svijesti o nekom brendu, proizvodu, kompaniji… Loša vizualna prezentacija stoga može ozbiljno narušiti imidž tvrtke i izazvati negativnu reakciju javnosti.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Dovoljno se prisjetiti slučaja modnog lanca Gapa, koji je promjenom logotipa 2010. godine izazvao neviđeno loš publicitet na društvenim mrežama, što je kompaniju prisililo na povratak originalnom vizualnom identitetu. Ipak, slučaj Gapa bio je samo estetski promašaj. Postoje slučajevi kada logotip izgleda toliko neprikladno i loše da se postavlja pitanje kako je uopće moguće da se koristi. Ponekad bivaju premašene i granice dobrog ukusa. Evo nekoliko primjera:

Logo je iznimno bitan za kreiranje svijesti o nekom brendu, proizvodu, kompaniji… Loša vizualna prezentacija stoga može ozbiljno narušiti imidž tvrtke i izazvati negativnu reakciju javnosti.

Dovoljno se prisjetiti slučaja modnog lanca Gapa, koji je promjenom logotipa 2010. godine izazvao neviđeno loš publicitet na društvenim mrežama, što je kompaniju prisililo na povratak originalnom vizualnom identitetu. Ipak, slučaj Gapa bio je samo estetski promašaj. Postoje slučajevi kada logotip izgleda toliko neprikladno i loše da se postavlja pitanje kako je uopće moguće da se koristi. Ponekad bivaju premašene i granice dobrog ukusa. Evo nekoliko primjera:




****




***




***




***




***




***




***




***




(pd)

Autor: Poslovni.hr
18. siječanj 2012. u 14:25
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close