Europska unija zatražila je od Srbije da u najkraćem mogućem roku završi preostale dionice na cestovnom i željezničkom koridoru X, koji središnju Europu spajaju s Bliskim istokom. Ukoliko to ne bude urađeno u razumnom roku, koji nije vremenski preciziran, Srbija će u prometnom pogledu, biti zaobiđena drugim alternativnim pravcima, koji, prvenstveno idu preko Rumunjske i Bugarske.
Posljednja opomena
Europska komisija usvojila je prijedlog transformacije postojećih koridora u jedinstvenu prometnu mrežu, čime će se ukloniti sve prepreke te unaprijediti infrastruktura. Do 2030. godine trebalo bi se uložiti 500 milijardi eura, polovica sredstava do 2020. godine. U toj mreži nisu ucrtani pravci koji idu preko Srbije. Goran Rodić iz Privredne komore Srbije smatra kako će se pravci preko Srbije ucrtati kada budu završeni. U stručnim krugovima prevladava uvjerenje da brisanje Srbije s karte glavnih europskih prometnica treba shvatiti kao posljednju opomenu da Srbija što prije vlastite ceste osposobi za prijevoz putnika i robe po europskim standardima. Beograd bi, unatoč pogodnoj lokaciji za kombinirani prijevoz koji čine riječne, cestovne, željezničke i zračne linije, mogao izgubiti sve te prednosti, ako ne ubrza gradnju cestovne i željezničke infrastukture.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu