Zagrebački Arena centar ovu bi godinu mogao zaključiti s devet milijuna posjetitelja, a u 2012. taj bi broj mogao rasti još 20 posto. Očekivanja su to direktora centra Garyja Burrowsa, koji kaže da poslovanje planiraju dodatno ojačati dovodeći nove sadržaje i brendove. Arena Centar je ovih dana obilježio godišnjicu otvaranja, a u sljedećoj fazi planiranja najavljena su i dodatna ulaganja.
“Realizacija sljedećih faza razvoja trebala bi krenuti u sljedeće dvije godine. GBA (Gross Building Area) za sljedeće faze iznosi više od 100.000 kvadrata, a vrijednost investicije je oko 200 milijuna eura”, poručili su investitori, TriGranit Development Corporation. Godinu od otvorenja centar ima popunjenost zakupaca od 91 posto, dok bi se u prvom tromjesečju 2012. taj postotak trebao povećati na 93. “Vjerujem da je to jedan od najvećih postotaka popunjenosti trgovačkih centara u Zagrebu”, kaže Burrows istaknuvši kako se u centru nalazi mnoštvo brendova koji su se na hrvatskom tržištu pojavili prvi put, poput Gapa, i koji pridonose posjećenosti. Iako Burrows ne otkriva podatke o prihodima centra, kaže kako trendovi koje bilježe od rujna dosad pokazuju da će razdoblje do kraja godine biti poprilično jako. “Prihodi zakupaca su u znatnom porastu u prvoj godini djelovanja trgovačkog centra. U tom periodu svaki posao ima određene izazove što je sasvim uobičajeno, no brojke koje dobivamo od naših zakupaca svakako nas ohrabruju”, dodaje Burrows. “Neki zakupci su se jako dobro snašli, neki nisu, ali to je posve uobičajeno u prvoj godini djelovanja svakoga trgovačkog centra”, zaključuje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu