Ministar mora, prometa i infrastrukture imenovao je istražno povjerenstvo radi utvrđivanja okolnosti i uzroka današnje pomorske nesreće kod Primoštena u kojoj je, prilikom sudara talijanske jedrilice i hrvatske motorne jahte poginulo dvoje talijanskih državljana.
Motornom jahtom je upravljao zagrebački poduzetnik Tomo Horvatinčić, koji je potvrdio da je sudjelovao u toj teškoj pomorskoj nesreći s ljudskim žrtvama. Dvoje talijanskih državljana smrtno je stradalo nakon pada u more, a njihova su tijela pronađena oko 14 sati u blizini mjesta nesreće. U trenutku nesreće na motornoj jahti bilo je dvoje hrvatskih državljana, T.H. i A.Đ. koji nisu ozlijeđeni, kaže se u priopćenju Ministarstva mora, prometa i infrastrukture.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.………… križanje naseljeno mjesto križanje regulirano semaforima ogranjičenje brzine ….. prolaz kroz križanje
……… pješakinja 49 godina na nogostupu …………. sin 18 godina na nogostupu ….. svojim poslom …. u svakom slućaju nedužne žrtve
e sad ono što me mući i o ćemu razmišljam a povezano sa ovim ćlankom
učesnici porše ce…. audi a8 makine nadprosjećne snage i mogućnosti /cijena velika teško dostupna/
vizuelni opis u trenutku događaja velika silina udara nekontrolirana rotacija teških i moćnih vozila što govori o brzini i vještini upravljanja
posljedica majka i sin potpuno ispravnog postupanja u prometu na mjestu mrtvi tragedija
vozaći vozila neozljeđeni ukljućili su se zaštitni mehanizmi vozila za njih je to nesreća
kako zaštititi ispravne koji nemaju dodatnih zaštitnih uređaja u prometu bilo čega i koga a potpuno ispravno prometuju
Barbosa, rekla sam ovdje javno, da sam imala vrlo sličan brod / jahtu/. Nije ništa neumjesno komentirati.
Lijepo je jedan kolega napisao , postoji mnogo načina da se zaustavi brod….samo ih treba znati.
To je tragedija za poginule Talijane- O KOJIMA JOŠ NIŠTA NITI NE ZNAMO…
Bitan je Horvatinčić …………????????
Ako imaš takav brod- ajde mi reci- što se može dogoditi…
1. Možeš ga dati ženi..da manevrira- pa u panici nešto shjebe…?
2. Možeš i sam nešto krivo zadati u komandama…?
3. Imaš trubu..sirenu ???
4. Imaš rakete….???
5. Imaš mogućnost isključiti pogon..????
6. Imaš ….???
Sad Vi , gosp.Barbosa, suosjećate s nekim tko je iz nehata- prouzročio nesreću sa smrtnim
posljedicama ????
A ljudi ..? Nitko o njima ni riječi—tko su, odakle..dva sata su plutali???
Da, kolegice, imam brod malo veći od ovoga i plovim već 10 godina pa tako i imam praktična i tehnička iskustva.
Ja svojim brodom mogu manevrirati u svakome trenutku, pa ćak i kod ujključenog autopilota ali pod uvjetom da motori i srevo rade.
Meni je žao svih sudionika ove tragedije a pogotovo poginulih talijana koje nikakva pravda više ne može vratiti, međutim neosporno je da je Horvatinčić kriv i da mora shodno krivici odgovarati , ali dok ne znamo okolnosti nesreće ne možemo istom niti špekulirati niti prozivati, što ako je stvarno otkazala hidraulika i nije mogao manevrirati, onda je njegova krivica bitno drugačije vrste…
Inaće, moje mišljenje je da je kasno uoćio talijansku jahtu i uspaničio se, nešto zasrao na komandama i vjerojatno izgasio motor nakon ćega više nije imao kontrolu plovila te se zaletio u taliansku jedrilicu.
čitajući vijest o nesreći i tragediji /te dvije stvari uvijek rastavljam jer je ogromna razlika između njh/ zahvatio me je osjećaj nepravde prema poginulom bračnom paru
nepravde zašto uvijek ama baš uvijek u nesrečama sa tragičnim posljedicama tragedija zadesi na prvom mjestu svjesne i normalne uravnotežene ljude
valjda zbog tog se i desi tragedija jer drugoj strani svjest nedostaje stoga sva razmišljanja pa i moji osjećaji su usmjereni jedino prema žrtvama
ovo citirano u komentaru se odnosi jedino na poginule na jedrilici ali to sam naglasio
"kako reče na početku i druga oštečena strana je uživala u osječaju uzvišenosti posebnosti ali na neki drugačiji način nekako samo za sebe i nikako na štetu drugog"
to što je to učini taj čovjek kako ga zoveš /meni nije vrijedan ni bitan/mogao je i biti neko drugi iz novcem "opterećene" skupine kao što i jesu isti puno puta do sad počinili nesreće sa tragičnim završetkom za druge zbog nedostatka ili krive percepcije svjesti i savjesti iskrivljene novcem i naćinom njegovog sticanja
kada mi se nametne neko pitanje pokušavam na njega naći odgovor pa tako i sad uticaj novca na svjest pojedinca i posljedice koje prouzroće istom iskrivljenom svješću
poginuli braćni par za vjerovati /što u ovom slučaju osobne i naše zajednićke tragedije nije naj važnije ali nam pokazuje da se može imti a istovremeno ne ugrožavati druge/isto nije bez novca /jer jedrenje nije jeftin oblik odmora i zabave/ ali su svoje osobno ponašanje i odnos prakticirali puno prihvatljivije svjesnije po okolinu
… nevidim tu nikakvo pokazivanje i dokazivanje moč dominantnost nego suprotno /što svaki moreplovac zna/ poštivanje mora njegove velićine i snage njegovih pravila i zakonitosti
Sve je to lijepo, ali na drugoj strani je bio Horvatinčić … sve, samo ne uzvišeno misaono biće, već častohlepan i pohlepan "poduzetnik" …
[sad]
Uključite se u raspravu