Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Prva virtualna Erste poslovnica

Autor: Majda Žujo,VLM
13. travanj 2011. u 22:00
Podijeli članak —

Aplikaciju su radili unutar kompanije jer najbolje znaju što klijent želi i treba

Erste banka je otvorila svoju 127 poslovnicu. No, nije riječ o još jednoj običnoj poslovnici već o prvoj virualnoj bankarskoj poslovnici u Hrvatskoj koja se nalazi na Facebook stranici Erste banke i dostupna je svim klijentima i zainteresiranim posjetiteljima.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U virtualnoj poslovnici sve je isto kao i u klasičnoj – pet povezanih prostornih cjelina podjeljene su po vrsti informacija, a brzi izbornik posjetiteljima omogućava neposredan pristup najčešće korištenim opcijama, poput ‘netbankinga’, ‘Chata’ s korisničkom podrškom’ ili kalkulatora. “Želimo da naši fanovi, dok su na Fejsu, klikom miša dođu do svega do čega i inače mogu na internetu”, poručuje Igor Strejček, direktor Direkcije upravljanja distributivnim kanalima Erste banke.Ističe da su aplikaciju radili interno jer smatraju kako unutar kompanije imaju bolji dojam o onome što klijenti žele i što im treba. Što se tiče sigurnosti korištenja servisa Strejček je pojasnio da linkovi servisa klijente vode u sigurno okruženje ‘netbankinga’ te da se ne ostavljaju podaci o karticama već samo pristupni podaci.

Erste banka je otvorila svoju 127 poslovnicu. No, nije riječ o još jednoj običnoj poslovnici već o prvoj virualnoj bankarskoj poslovnici u Hrvatskoj koja se nalazi na Facebook stranici Erste banke i dostupna je svim klijentima i zainteresiranim posjetiteljima.

U virtualnoj poslovnici sve je isto kao i u klasičnoj – pet povezanih prostornih cjelina podjeljene su po vrsti informacija, a brzi izbornik posjetiteljima omogućava neposredan pristup najčešće korištenim opcijama, poput ‘netbankinga’, ‘Chata’ s korisničkom podrškom’ ili kalkulatora. “Želimo da naši fanovi, dok su na Fejsu, klikom miša dođu do svega do čega i inače mogu na internetu”, poručuje Igor Strejček, direktor Direkcije upravljanja distributivnim kanalima Erste banke.Ističe da su aplikaciju radili interno jer smatraju kako unutar kompanije imaju bolji dojam o onome što klijenti žele i što im treba. Što se tiče sigurnosti korištenja servisa Strejček je pojasnio da linkovi servisa klijente vode u sigurno okruženje ‘netbankinga’ te da se ne ostavljaju podaci o karticama već samo pristupni podaci.

Autor: Majda Žujo,VLM
13. travanj 2011. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close