Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Agram 89 prešao u ruke Farmexa

Autor: Andreja Šantek,VLM
27. ožujak 2011. u 22:00
Podijeli članak —

Preuzeli i ekskluzivno zastupništvo Twinlaba

Tvrtka Farmex postala je ekskluzivni zastupnik za američke proizvode Twinlab te još neke kozmetičke i dermokozmetičke brendove koje je donedavno na tržište distribuirao Agram 89.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ta je tvrtka zapala u financijske probleme te je nakon mjesec dana pregovora prodana Farmexu. “Uz ugovore o distribuciji proizvoda preuzeli smo i Agramove radnike i drogerije”, kaže direktor Farmexa Stjepan Talan. Dodaje kako je u tijeku restrukturiranje tvrtke, kao i provođenje planova kako bi se proizvodi Twinlab revitalizirali na tržištu i vratili na vodeću poziciju, kako po kvaliteti, tako i po udjelu u tržištu. Stoga je Farmex krenuo i u širenje mreže ljekarni u kojim će se prodavati njihovi brendovi. Prve pozitivne pokazatelje preuzimanja Agrama u Farmexu očekuju na jesen.

Tvrtka Farmex postala je ekskluzivni zastupnik za američke proizvode Twinlab te još neke kozmetičke i dermokozmetičke brendove koje je donedavno na tržište distribuirao Agram 89.

Ta je tvrtka zapala u financijske probleme te je nakon mjesec dana pregovora prodana Farmexu. “Uz ugovore o distribuciji proizvoda preuzeli smo i Agramove radnike i drogerije”, kaže direktor Farmexa Stjepan Talan. Dodaje kako je u tijeku restrukturiranje tvrtke, kao i provođenje planova kako bi se proizvodi Twinlab revitalizirali na tržištu i vratili na vodeću poziciju, kako po kvaliteti, tako i po udjelu u tržištu. Stoga je Farmex krenuo i u širenje mreže ljekarni u kojim će se prodavati njihovi brendovi. Prve pozitivne pokazatelje preuzimanja Agrama u Farmexu očekuju na jesen.

Autor: Andreja Šantek,VLM
27. ožujak 2011. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close