Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Važna banka za razvoj gospodarstva

Autor: Ksenija Kale
27. siječanj 2011. u 22:00
Podijeli članak —

Tijekom niza godina PBZ je dobitnik velikog broja prestižnih domaćih i inozemnih nagrada za izvrsnost i kvalitetu poslovanja

Privredna banka Zagreb (PBZ) osnovana je 1966. godine i u svim etapama svoje povijesti bila je važan čimbenik u razvoju hrvatskoga gospodarstva. “U prosincu 1999. godine uspješno je završen proces privatizacije Privredne banke Zagreb, koja je danas članica Intesa Sanpaolo grupe, jedne od najvećih bankarskih grupa u Europi s više od 19 milijuna klijenata i prisutne u više od 40 zemalja. U proteklom desetljeću uz snažnu potporu Intese Sanpaolo PBZ je u mnogim područjima znatno unaprijedio i modernizirao svoje poslovanje”, prisjeća se Dražen Dumančić, pomoćnik izvršnog direktora za korporativne komunikacije PBZ-a.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Mnoge inovacije
Ističe da je PBZ razvio i prvi lansirao brojne inovativne proizvode i usluge te sudjelovao u financiranju klijenata. “Tijekom niza godina PBZ je dobitnik velikog broja prestižnih domaćih i inozemnih nagrada za izvrsnost i kvalitetu poslovanja. S oko 1,7 milijuna klijenata, poslovnih subjekata i građana”, kaže Dumančić, “PBZ grupa je danas suvremena bankarska grupacija univerzalnog tipa koja nudi kompletan asortiman specijaliziranih proizvoda i usluga.” Napominje da je PBZ zadržao ulogu predvodnika u novim tehnologijama, kontinuirano razvijajući suvremene proizvode i servise. Podsjeća da je PBZ prva banka u Hrvatskoj koja je uvela online poslovanje još prije deset godina, a danas bilježi više od 200.000 aktivnih korisnika internetskog bankarstva, građana i pravnih osoba te da je i broj korisnika mobilnog bankarstva u stalnom porastu.

Privredna banka Zagreb (PBZ) osnovana je 1966. godine i u svim etapama svoje povijesti bila je važan čimbenik u razvoju hrvatskoga gospodarstva. “U prosincu 1999. godine uspješno je završen proces privatizacije Privredne banke Zagreb, koja je danas članica Intesa Sanpaolo grupe, jedne od najvećih bankarskih grupa u Europi s više od 19 milijuna klijenata i prisutne u više od 40 zemalja. U proteklom desetljeću uz snažnu potporu Intese Sanpaolo PBZ je u mnogim područjima znatno unaprijedio i modernizirao svoje poslovanje”, prisjeća se Dražen Dumančić, pomoćnik izvršnog direktora za korporativne komunikacije PBZ-a.

Mnoge inovacije
Ističe da je PBZ razvio i prvi lansirao brojne inovativne proizvode i usluge te sudjelovao u financiranju klijenata. “Tijekom niza godina PBZ je dobitnik velikog broja prestižnih domaćih i inozemnih nagrada za izvrsnost i kvalitetu poslovanja. S oko 1,7 milijuna klijenata, poslovnih subjekata i građana”, kaže Dumančić, “PBZ grupa je danas suvremena bankarska grupacija univerzalnog tipa koja nudi kompletan asortiman specijaliziranih proizvoda i usluga.” Napominje da je PBZ zadržao ulogu predvodnika u novim tehnologijama, kontinuirano razvijajući suvremene proizvode i servise. Podsjeća da je PBZ prva banka u Hrvatskoj koja je uvela online poslovanje još prije deset godina, a danas bilježi više od 200.000 aktivnih korisnika internetskog bankarstva, građana i pravnih osoba te da je i broj korisnika mobilnog bankarstva u stalnom porastu.

Temeljne vrijednosti
“Gledajući unaprijed, srednjoročne prognoze upućuju na nastavak vrlo izazovnih prilika. Očekujemo da će općenito okruženje i dalje biti pod pritiskom i smatramo da je nužno zadrž ati temeljne vrijednosti te očuvati tržišnu poziciju. U potpunosti smo usmjereni prema klijentima i široj zajednici u kojoj poslujemo, odlučni da im osiguramo suvremene, kvalitetne i sigurne bankarske proizvode i usluge, potvrđujući time imidž društveno odgovorne, dinamične i moderne europske banke koja slijedi zahtjeve tržišta i svojih klijenata kojima i u ovim neizvjesnim vremenima želi ponuditi konkurentne proizvode uz povoljnije uvjete”, napominje direktor za korporativne komunikacije.

Autor: Ksenija Kale
27. siječanj 2011. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close