“Upravo montiramo novi filtar za pivo vrijedan 800.000 eura, završili smo montažu novih uređaja koji pripremaju vodu za proizvodnju piva, u što je uloženo daljnjih 500.000 eura, a u tijeku je i gradnja novih skladišta. Ukupno, ova prva faza investicija u poboljšanje kvalitete piva Favorit stajat će Bavariju 2,5 milijuna eura, a odmah poslije toga kreće novi ciklus ulaganja jednako težak. Kvaliteta nam je na prvom mjestu, njome želimo povratiti izgubljeni dio tržišta, osobito u istarskom turizmu, ali ambicije nam idu i prema izvozu. Za sada u potpunosti ostvarujemo naše planove i obećanja prilikom preuzimanja BUP d.o.o. i ulaska u Buzetsku pivovaru.”
To je za Poslovni dnevnik izjavio direktor Buzetske pivovare Vjekoslav Čedomil Osvatić. Podsjetimo, nakon dvomjesečnih pregovora, nizozemska pivska industrija Bavaria, prisutna u Hrvatskoj od 1993. godine koja djeluje u Zagrebu pod nazivom Bavaria pivo d.o.o., kupila je u stopostotno vlasništvo tvrtku BUP d.o.o. i pogone Buzetske pivovare i preuzela ih 1. prosinca 2005. godine.
‘BUP pred krahom’
Do transakcije je došlo kada je, nakon višegodišnje proizvodnje od 130.000 hektolitara piva i plasmana većim dijelom putem turističkog ugostiteljstva, proizvodnja pala na 75.000 hektolitara i BUP se našao pred krahom. S druge strane, Bavaria je željela doprijeti na istarsko tržište na kojemu se ljeti uz 200.000 domaćih stanovnika nađe i toliko turista, što se uz uhodanu domaću robnu marku Favorit pivo (proizvodnja Riječkog piva u međuvremenu je obustavljena) pokazalo izglednim, bez obzira na vrlo oštru konkurenciju brojnih domaćih i inozemnih pivara.
“U početku je bilo mnogo skeptika koji su smatrali da u Buzet dolazimo s nekorektnim namjerama, no kako smo odmah krenuli s investicijama, zadržali naziv tvrtke i proizvoda, nije bilo otpuštanja radnika, samo smo restrukturiranjem u proizvodnji smanjili broj zaposlenih sa 90 na 70, povećali smo plaće i u prvih šest mjeseci povećali prodaju za 20 posto, a i sezona je dobro krenula – skeptici se povlače. A i zaposlenici su, čini nam se, zadovoljni. Kako srpanj i kolovoz nose 80 posto prodaje točenog piva, sad smo skoncentrirani na praćenje i pridobivanje tržišta, a prilagodili smo i pakovanja potražnji. Očekujemo već u ovoj godini povećanje proizvodnje s lanjskih 75.000 na 86.000 hektolitara piva. Nadamo se također da ćemo uz posebne napore ubrzo povratiti prijašnju vršnu proizvodnju od 130.000 hektolitara osjetno kvalitetnijeg piva”, ističe savjetnik predsjednika Uprave Bavarije Ante Živković.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu