U Rijeci su do 2005. godine cijene taksija bile prilično visoke, a usluga nekvalitetna. Cijena taksi prijevoza na relaciji Rijeka – Opatija, što je otprilike 15 kilometara, stajala je 200-250 kuna, a često puta nisu uključivani taksimetri. O izdavanju računa da i ne govorimo. Stoga su Riječani ovaj način prijevoza izbjegavali, osim u krajnjoj nuždi. S pojavom tvrtke Taxi d.o.o. stvari su se promijenile – cijene usluga su se smanjile, vozila su sada nova, a taksisti uniformirani. I Riječani sada više koriste taksije, osjeća se to osobito među mlađima od 30 godina, umirovljenicima te invalidnim osobama. Usporedbe radi, sada se na relaciji Rijeka – Opatija taksijem može prevesti već za 49 kuna. Tome su se morali prilagoditi i ostali taksisti.
Zadovoljni rezultatima
Tvrtka Taxi d.o.o. radi od ožujka 2005. godine u Rijeci, u Kraljevici su od početka ove godine, a ovih dana, nakon dobivene koncesije za dva vozila, počinju raditi i u općini Matulji. Cijena vožnje do 5 km iznosi 30 kuna, do 10 km 39 kuna, a cijena vožnje do 15 km 49 kuna. Stalno zaposlena 32 djelatnika raspoređena su na poslovima taksista, logistike i u upravi. Rade sa deset vozila, a iako su do 1. lipnja trebali nabaviti još 10 vozila, zbog stanja na tržištu, odustali su. Ipak, zadovoljni su s rezultatima u prvih godinu dana, te rade na tome da njihov brend postane jednom i – hrvatski izvozni proizvod. To potvrđuju upiti iz Slovenije, Mađarske, BiH i Italije. Italija je zanimljiva jer iako je punopravna članica EU, još nije provela liberalizaciju u taksi-sektoru. Direktor tvrtke Taxi d.o.o. Nikica Nenadović spominje prva tri sljedeća grada gdje će ponuditi svoje usluge – Zagreb, Split i Osijek. Nenadović ističe kako poznaje zagrebačko tržište i da ulaskom na ovo područje samo želi poštovati liberalizaciju, te gradu ponuditi jeftiniji i kvalitetan prijevoz taksijem. U Zagrebu bi tako trebalo voziti 100 vozila ove tvrtke, početak posla planiran je do kraja ove godine, no to ovisi prvenstveno o interesu Poglavarstva Grada Zagreba. Pružanje taksi usluga u Zagrebu bi trebalo zaživjeti najkasnije do travnja 2007. godine, a cijene koje će ponuditi bit će iste kao i u Rijeci. No to nije sve, treba još zaposliti i obučiti ljude koji će voziti ova vozila. Računa se i na dio taksista u Zagrebu koji će htjeti surađivati s ovom tvrtkom, te novih 200-injak ljudi koji bi radili u Taxi d.o.o. ili surađivali s tvrtkom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu