Pod sloganom “Od sad surfajte čak dvadeset puta povoljnije” početkom listopada mobilni operater Tele2 krenuo je u reklamnu kampanju svoje akcije. Prema uvjetima iz oglasa, bez ikakve pretplate i ugovornih obveza u toj mreži mobilni internet naplaćuje se samo 0,05 kuna po megabajtu prometa.
Povratna poruka
Međutim, u redakciju Poslovnog dnevnika javio se čitatelj koji već nekoliko dana ne uspijeva aktivirati ovu promotivnu tarifu. Iako su mu u centru za korisničku podršku Tele2 operateri u dva navrata objasnili kako je riječ o “globalnim poteškoćama”, voditeljica odnosa s javnošću Valentina Junaci jučer nam je rekla kako kod njih nisu uočeni nikakvi problemi vezani uz novu akciju. Ipak, demantira ih slučaj njihova korisnika. “Ne bih ni znao za ovu opciju da mi prošlog tjedna nije stigla poruka Tele2 u kojoj stoje informacije o akciji i upute kako je aktivirati. Napravio sam sve prema uputama i odmah dobio povratnu poruku u kojoj stoji da ću detaljne upute dobiti za desetak minuta”, objašnjava čitatelj, čiji su podaci poznati uredništvu. No poruku nije dobio ni za dva sata pa je nazvao centar za podršku koji mu je objasnio da znaju za problem te vrste i da je riječ o “globalnim poteškoćama”. Zahtijevali su da se strpi dok ne dobije povratnu poruku, što bi se trebalo dogoditi najkasnije za 24 sata. Ipak, poruka nije stigla ni u tom roku, a kako mu je internet bio nužan za posao, nakon 24 sata pokušao je slanjem nove poruke ponovno aktivirati željenu uslugu. “Iako je poruka besplatna, aktivaciju tarife naplaćuju pet kuna. Oba puta mi je s računa iste sekunde nestalo pet kuna, ali uslugu nisam aktivirao. Desetak minuta kod njih traje vječno”, ogorčeno tvrdi čitatelj, pitajući se hoće li mu ikada vratiti te novce.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Istina je. I ja sam imao potpuno iste probleme i nisam jedini. Pogledajte naprimjer ovdje. http://cafe.mobil.hr/threads/38403-TELE2-kritike-pohvale-korisnika/page62 cca od polovice stranice.
Meni ovo isto smrdi na PLAĆENI OGLAS. Tko to zove Poslovni dnevnik da se žali na operatere, zovu se Jutarnji, Večernji ili 24sata tj. dnevni listovi s 100 puta većom tiražom
Fali da prije naslova članka piše PLAĆENI OGLAS. Samo se ne bi znalo ko ga je platio HT iLI VIP…
Kakve gluposti, ja imam Tele 2 godinama i ovakve priče o njima su čiste izmilšljotiine. Imao sam, ili imam, i druge dvije mreže a TELE 2 su i za jedne i za druge gospoda, pogotovo što se tiče odnosa prema korisnicima.
Uključite se u raspravu