Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Tele2 naplaćuje uslugu koju je nemoguće aktivirati

Autor: Ivor Fuka
11. listopad 2010. u 22:00
Podijeli članak —

Tek pokrenuta akcija iznimno povoljnoga mobilnog interneta Tele2 odmah pokazala prve slabosti

Pod sloganom “Od sad surfajte čak dvadeset puta povoljnije” početkom listopada mobilni operater Tele2 krenuo je u reklamnu kampanju svoje akcije. Prema uvjetima iz oglasa, bez ikakve pretplate i ugovornih obveza u toj mreži mobilni internet naplaćuje se samo 0,05 kuna po megabajtu prometa.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Povratna poruka
Međutim, u redakciju Poslovnog dnevnika javio se čitatelj koji već nekoliko dana ne uspijeva aktivirati ovu promotivnu tarifu. Iako su mu u centru za korisničku podršku Tele2 operateri u dva navrata objasnili kako je riječ o “globalnim poteškoćama”, voditeljica odnosa s javnošću Valentina Junaci jučer nam je rekla kako kod njih nisu uočeni nikakvi problemi vezani uz novu akciju. Ipak, demantira ih slučaj njihova korisnika. “Ne bih ni znao za ovu opciju da mi prošlog tjedna nije stigla poruka Tele2 u kojoj stoje informacije o akciji i upute kako je aktivirati. Napravio sam sve prema uputama i odmah dobio povratnu poruku u kojoj stoji da ću detaljne upute dobiti za desetak minuta”, objašnjava čitatelj, čiji su podaci poznati uredništvu. No poruku nije dobio ni za dva sata pa je nazvao centar za podršku koji mu je objasnio da znaju za problem te vrste i da je riječ o “globalnim poteškoćama”. Zahtijevali su da se strpi dok ne dobije povratnu poruku, što bi se trebalo dogoditi najkasnije za 24 sata. Ipak, poruka nije stigla ni u tom roku, a kako mu je internet bio nužan za posao, nakon 24 sata pokušao je slanjem nove poruke ponovno aktivirati željenu uslugu. “Iako je poruka besplatna, aktivaciju tarife naplaćuju pet kuna. Oba puta mi je s računa iste sekunde nestalo pet kuna, ali uslugu nisam aktivirao. Desetak minuta kod njih traje vječno”, ogorčeno tvrdi čitatelj, pitajući se hoće li mu ikada vratiti te novce.

Pod sloganom “Od sad surfajte čak dvadeset puta povoljnije” početkom listopada mobilni operater Tele2 krenuo je u reklamnu kampanju svoje akcije. Prema uvjetima iz oglasa, bez ikakve pretplate i ugovornih obveza u toj mreži mobilni internet naplaćuje se samo 0,05 kuna po megabajtu prometa.

Povratna poruka
Međutim, u redakciju Poslovnog dnevnika javio se čitatelj koji već nekoliko dana ne uspijeva aktivirati ovu promotivnu tarifu. Iako su mu u centru za korisničku podršku Tele2 operateri u dva navrata objasnili kako je riječ o “globalnim poteškoćama”, voditeljica odnosa s javnošću Valentina Junaci jučer nam je rekla kako kod njih nisu uočeni nikakvi problemi vezani uz novu akciju. Ipak, demantira ih slučaj njihova korisnika. “Ne bih ni znao za ovu opciju da mi prošlog tjedna nije stigla poruka Tele2 u kojoj stoje informacije o akciji i upute kako je aktivirati. Napravio sam sve prema uputama i odmah dobio povratnu poruku u kojoj stoji da ću detaljne upute dobiti za desetak minuta”, objašnjava čitatelj, čiji su podaci poznati uredništvu. No poruku nije dobio ni za dva sata pa je nazvao centar za podršku koji mu je objasnio da znaju za problem te vrste i da je riječ o “globalnim poteškoćama”. Zahtijevali su da se strpi dok ne dobije povratnu poruku, što bi se trebalo dogoditi najkasnije za 24 sata. Ipak, poruka nije stigla ni u tom roku, a kako mu je internet bio nužan za posao, nakon 24 sata pokušao je slanjem nove poruke ponovno aktivirati željenu uslugu. “Iako je poruka besplatna, aktivaciju tarife naplaćuju pet kuna. Oba puta mi je s računa iste sekunde nestalo pet kuna, ali uslugu nisam aktivirao. Desetak minuta kod njih traje vječno”, ogorčeno tvrdi čitatelj, pitajući se hoće li mu ikada vratiti te novce.

‘Pošaljite karticu’
Uslijedilo je novo zvanje podrške pa je tako ovaj put od drugog operatera čuo priču o “globalnim poteškoćama” i zaključak da jednostavno do daljnjeg neće moći aktivirati tu promotivnu akciju. Međutim, o problemima u Tele2, čini se, ne znaju ništa. “Nemamo zabilježene poteškoće u sustavu vezane uz aktiviranje navedenog paketa mobilnog interneta”, rekla je Junaci iz Tele2 i zatražila broj kartice čitatelja kako bi mogli riješiti problem.

Promotivno

Paket za mobilni internet
Pravo na novu promotivnu akciju Tele2, čiji je direktor Julian Ogrin, imaju svi korisnici koji su kupili Start paket mobilni internet na bonove. Akcija traje od 1. listopada do 31. prosinca ove godine.

Minimalna nadoplata 50 kn
“Surfati” po tarifi od iznimno niskih pet lipa po megabajtu prometa trebali bi moći oni koji račun nadoplate bonom od minimalno 50 kuna. Inače, Start paket stoji 145 kuna s uključenih 100 kuna na računu.

Autor: Ivor Fuka
11. listopad 2010. u 22:00
Podijeli članak —
Komentari (3)
Pogledajte sve

Istina je. I ja sam imao potpuno iste probleme i nisam jedini. Pogledajte naprimjer ovdje. http://cafe.mobil.hr/threads/38403-TELE2-kritike-pohvale-korisnika/page62 cca od polovice stranice.

Meni ovo isto smrdi na PLAĆENI OGLAS. Tko to zove Poslovni dnevnik da se žali na operatere, zovu se Jutarnji, Večernji ili 24sata tj. dnevni listovi s 100 puta većom tiražom

Fali da prije naslova članka piše PLAĆENI OGLAS. Samo se ne bi znalo ko ga je platio HT iLI VIP…

Kakve gluposti, ja imam Tele 2 godinama i ovakve priče o njima su čiste izmilšljotiine. Imao sam, ili imam, i druge dvije mreže a TELE 2 su i za jedne i za druge gospoda, pogotovo što se tiče odnosa prema korisnicima.

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close