Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Savršen partner na internetu

Autor: The New York Times
15. kolovoz 2010. u 22:00
Podijeli članak —

Djevojka ugleda dečka. Djevojka ostavi karticu. Dečko potraži djevojku na internetu. Djevojka i dečko se sastanu. Nema kemije. Može sljedeći.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Dobrodošli na novu razinu upoznavanja partnera preko interneta. Sve se vrti oko kartica koje na sebi imaju kod satelitskog sustava praćenja i foruma na kojem možete pokupiti ideje za sastanak, a sve to pruža samcima novu nadu. Tridesetsedmogodišnja Lori Cheek nedavno se poslužila ovom metodom. Dok je šetala kroz četvrt Meatpacking Districta na Manhattanu, spazila je naočitog muškarca koji je s prijateljima sjedio u restoranu. Izvadila je malu crnu karticu. “Ubacila sam mu je u pomfrit i nastavila svojim putem”, rekla je. Na kartici koju je čovjek izvukao iz krumpirića pisalo je: “Potraži me. Mogao bi nešto propustiti.” Ispod napisa stajao je kod i adresa nove internetske stranice za samce. Novi igrači u svijetu upoznavanja preko interneta tvrde da je bolji od velikih internetskih mreža kao što su Match.com i eHarmony.com jer je njihov model brži i ljudima omogućuje da stupe u kontakt s osobama koje su ih privukle na prvi pogled. Cijeli svijet imaju na izbor. “To je poput kupnje preko interneta”, kaže Lori, “ali kupuješ u stvarnom životu.” Kad se sastanak ugovori, što ćete raditi na prvom spoju? Samci i za to ideje nalaze na internetu. Stranica HowAboutWe. com mjesto je na kojem korisnici mogu predložiti ideje za sastanak riječima: “Mogli bismo…”. Pomnim istraživanjem stranice možete naići na niz nekreativnih ideja, no neke zvuče zbilja obećavajuće: “Mogli bismo… izvući zmajeve kojima smo se igrali u školi i puštati ih na plaži.”“Mogli bismo… dijeliti bombone neznancima.”

Djevojka ugleda dečka. Djevojka ostavi karticu. Dečko potraži djevojku na internetu. Djevojka i dečko se sastanu. Nema kemije. Može sljedeći.

Dobrodošli na novu razinu upoznavanja partnera preko interneta. Sve se vrti oko kartica koje na sebi imaju kod satelitskog sustava praćenja i foruma na kojem možete pokupiti ideje za sastanak, a sve to pruža samcima novu nadu. Tridesetsedmogodišnja Lori Cheek nedavno se poslužila ovom metodom. Dok je šetala kroz četvrt Meatpacking Districta na Manhattanu, spazila je naočitog muškarca koji je s prijateljima sjedio u restoranu. Izvadila je malu crnu karticu. “Ubacila sam mu je u pomfrit i nastavila svojim putem”, rekla je. Na kartici koju je čovjek izvukao iz krumpirića pisalo je: “Potraži me. Mogao bi nešto propustiti.” Ispod napisa stajao je kod i adresa nove internetske stranice za samce. Novi igrači u svijetu upoznavanja preko interneta tvrde da je bolji od velikih internetskih mreža kao što su Match.com i eHarmony.com jer je njihov model brži i ljudima omogućuje da stupe u kontakt s osobama koje su ih privukle na prvi pogled. Cijeli svijet imaju na izbor. “To je poput kupnje preko interneta”, kaže Lori, “ali kupuješ u stvarnom životu.” Kad se sastanak ugovori, što ćete raditi na prvom spoju? Samci i za to ideje nalaze na internetu. Stranica HowAboutWe. com mjesto je na kojem korisnici mogu predložiti ideje za sastanak riječima: “Mogli bismo…”. Pomnim istraživanjem stranice možete naići na niz nekreativnih ideja, no neke zvuče zbilja obećavajuće: “Mogli bismo… izvući zmajeve kojima smo se igrali u školi i puštati ih na plaži.”“Mogli bismo… dijeliti bombone neznancima.”

“Mogli bismo… se prerušiti u zaštitare i gnjaviti ljude u Muzeju moderne umjetnosti.” “O ljudima možete doznati puno prema tome kakvu vrstu spoja predlože”, kaže Aaron Schildkrout, jedan od osnivača stranice. Dakako, trendovi se rađaju ovisno o vrsti spoja koju ljudi istaknu. Coye Cheshire, asistent na Fakultetu informatike Sveučilišta u Kaliforniji, kaže da neznanci teže istim stvarima u isto vrijeme jer se sklonosti prenose usmeno ili pomoću društvenih mreža. S kolegama sa sveučilišta proučavao je brojne profile za upoznavanje partnera preko interneta i otkrio da većina ljudi svoje interese smatra posebnima iako je na većini profila pisalo da vole fine večere, filmove i duge šetnje plažom. “Zanimljivo je kako se trudimo pokazati da smo posebni i jedinstveni tako što ćemo istaknuti da volimo što i svi drugi”, izjavio je profesor Cheshire uz smijeh. Ima ljudi koji se ozbiljnije tome posvete te unajme trenera ili se uključe u određeni program. Tako je 2008. godine postupila Midge Woolsey, voditeljica emisije o klasičnoj glazbi u New Yorku, te zatražila pomoć Diane Kirschner, trenerice za razvoj ljubavnih odnosa i autorice knjige “Ljubav u 90 dana” (Love in 90 Days). Doktorica Kirschner od Midge je tražila da isproba najmanje dvije različite stranice za upoznavanje partnera i nađe najmanje trojicu muškaraca s kojima će redovito ići na spoj. Bilo je nekoliko desetaka potencijalnih partnera, a kad se Midge Woolsey odlučila samo za jednog, trenerica joj je savjetovala da to ne čini, no kad je Kirschner upoznala njezina odabranika, promijenila je pjesmu i rekla: “Savršen je za tebe jednostavno savršen.” Midge Woolsey udala se za svog odabranika 7. kolovoza.

Komentare šaljite na nytweekly@nytimes.com

Tom Brady

Autor: The New York Times
15. kolovoz 2010. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close