Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Starbucks u listopadu otvara prvu kafeteriju u Hrvatskoj

Autor: Majda Žujo
16. lipanj 2010. u 22:00
Podijeli članak —

Traje natječaj za voditelje lokala koji će biti smješten u trgovačkom centru na Laništu

Najveći svjetski lanac kafeterija Starbucks svoja bi vrata, doznajemo, trebao u listopadu otvoriti u trgovačkom centru na Laništu u Zagrebu. U Starbucks Coffee Company priopćenjem su potvrdili planove za otvaranje njihove prve kafeterije u Hrvatskoj putem partnerske kompanije Marinopoulos Coffee.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Ovo planirano otvaranje u skladu je sa Starbucksovom namjerom da nastavi s internacionalnim širenjem trgovina kroz suradnju s iskusnim i uspješnim licenciranim partnerima”, objašnjavaju. Agencija za zapošljavanje Adecco , koju su angažirali da istraži tržište, prošli mjesec raspisala je natječaj za radno mjesto “store managera” i njegova asistentom za kafeteriju u Zagrebu. I na razgovorima koji su održani s potencijalnim zaposlenicima rečeno je kako će prva trgovina biti otvorena u listopadu, a izabrani kandidati školovat će se tri mjeseca u Beču kako bi se bolje upoznali s načinom rada ove kompanije. Zagreb bi trebali posjetiti i predstavnici ove kompanije kako bi odlučili tko od potencijalnih kandidata zadovoljava njihove kriterije, a uskoro će biti otvorena i nova radna mjesta. Pitanje je hoće li, ponajviše zbog visokih cijena (za šalicu kave treba u prosjeku izdvojiti 3 eura), globalno popularni lanac biti uspješan i kod nas, ili će se brzo ugasiti kao i sličan lanac – Costa Coffee, ili druge poznate franšize koje nisu opstale u Hrvatskoj poput Subwaya.

Najveći svjetski lanac kafeterija Starbucks svoja bi vrata, doznajemo, trebao u listopadu otvoriti u trgovačkom centru na Laništu u Zagrebu. U Starbucks Coffee Company priopćenjem su potvrdili planove za otvaranje njihove prve kafeterije u Hrvatskoj putem partnerske kompanije Marinopoulos Coffee.

“Ovo planirano otvaranje u skladu je sa Starbucksovom namjerom da nastavi s internacionalnim širenjem trgovina kroz suradnju s iskusnim i uspješnim licenciranim partnerima”, objašnjavaju. Agencija za zapošljavanje Adecco , koju su angažirali da istraži tržište, prošli mjesec raspisala je natječaj za radno mjesto “store managera” i njegova asistentom za kafeteriju u Zagrebu. I na razgovorima koji su održani s potencijalnim zaposlenicima rečeno je kako će prva trgovina biti otvorena u listopadu, a izabrani kandidati školovat će se tri mjeseca u Beču kako bi se bolje upoznali s načinom rada ove kompanije. Zagreb bi trebali posjetiti i predstavnici ove kompanije kako bi odlučili tko od potencijalnih kandidata zadovoljava njihove kriterije, a uskoro će biti otvorena i nova radna mjesta. Pitanje je hoće li, ponajviše zbog visokih cijena (za šalicu kave treba u prosjeku izdvojiti 3 eura), globalno popularni lanac biti uspješan i kod nas, ili će se brzo ugasiti kao i sličan lanac – Costa Coffee, ili druge poznate franšize koje nisu opstale u Hrvatskoj poput Subwaya.

Profil kompanije

Prihod od 9,7 mlrd. USD
Starbucks je osnovan 1971. godine, danas je prisrutan u 50-ak, a krajem prošle godine brojao je 16.706 kafeterija. U 2009. imao je prihod od 9,77 mlrd. USD i 391 mil. USD neto dobiti. U RH ga dovodi Marinopulus Coffee Company, tvrtka nastala udruživanjem Marinopulus grupe i Starbucksa s ciljem širenja u Europi.

Autor: Majda Žujo
16. lipanj 2010. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close