Agencija za tržišno komuniciranje McCann Erickson Hrvatska, jedna od najvećih full service agencija, obilježila je dvadesetu obljetnicu kreativnog poslovanja pod sloganom “Blue Spot Of Fresh Ideas” odnosno “More svježih ideja”. U kraćem razgovoru s predsjednikom Uprave Ivicom Vidovićem saznali smo što se krije iza ove poruke te kako je poslovati u kriznim vremenima koja bilježe pad prihoda svjetskih i hrvatskih agencija iz područja tržišnog komuniciranja.
Zašto ste dvadesetu obljetnicu obilježili upravo sloganom “More svježih ideja”?
“Blue Spot Of Fresh Ideas” je u znaku mora, plave boje i srdele kao namirnice koja kažu mentalno potiče i kreativnost. Ustvari naša je želja da more svježih i kreativnih ideja preplavi cijelu zemlju. Osim toga kako njegujemo socijalno senzibiliziran odnos prema društvu, McCann Erickson je povodom godišnjice u okviru svoje humanitarne akcije donirao 1,3 tone svježe srdele, tonu javnim kuhinjama u Zagrebu u suradnji sa ustanovom Dobri dom, a narednih 300 kilograma socijalno najosjetljivijim skupinama na području Vukovara. Tamo su u ponedjeljak u Borovu naselju učenici srednje strukovne škole postaviti drveni roštilj i dijeliti ribu najugroženijima, a grad se priključio akciji organiziranjem kulturno-zabavnog programa. Srž našeg posla je osmisliti poruke koje će dospjeti do svijesti i srca potrošača. Da bi poruke bile prihvatljive, kreativne, duhovite i etične potrebno nam je “More svježih ideja” pa smo zato ovu odrednicu i uzeli kao zaštitni znak naše 20. obljetnice. Vjerujemo da je pravi trenutak za zahvalnost i prihvatljiva poruka onima koji su s nama surađivali u proteklih dvadeset godina. S druge strane to je simbolična zahvala onima koji počesto izloženi potrošačkom pretjerivanju u ova krizna vremena, žive socijalno ugroženo i sa premalo optimizma u svojim dušama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu