Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Vidović: Do uspjeha je McCann Erickson došao slijedeći moto ‘dobro izrečena istina’

Autor: Biserka Ranogajec
24. svibanj 2010. u 22:00
Podijeli članak —

Ivica Vidović, predsjednik Uprave McCann Erickson Hrvatska, u povodu 20 godina rada govori o poslovanju agencija za tržišno komuniciranje u kriznim vremenima

Agencija za tržišno komuniciranje McCann Erickson Hrvatska, jedna od najvećih full service agencija, obilježila je dvadesetu obljetnicu kreativnog poslovanja pod sloganom “Blue Spot Of Fresh Ideas” odnosno “More svježih ideja”. U kraćem razgovoru s predsjednikom Uprave Ivicom Vidovićem saznali smo što se krije iza ove poruke te kako je poslovati u kriznim vremenima koja bilježe pad prihoda svjetskih i hrvatskih agencija iz područja tržišnog komuniciranja.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Zašto ste dvadesetu obljetnicu obilježili upravo sloganom “More svježih ideja”?
“Blue Spot Of Fresh Ideas” je u znaku mora, plave boje i srdele kao namirnice koja kažu mentalno potiče i kreativnost. Ustvari naša je želja da more svježih i kreativnih ideja preplavi cijelu zemlju. Osim toga kako njegujemo socijalno senzibiliziran odnos prema društvu, McCann Erickson je povodom godišnjice u okviru svoje humanitarne akcije donirao 1,3 tone svježe srdele, tonu javnim kuhinjama u Zagrebu u suradnji sa ustanovom Dobri dom, a narednih 300 kilograma socijalno najosjetljivijim skupinama na području Vukovara. Tamo su u ponedjeljak u Borovu naselju učenici srednje strukovne škole postaviti drveni roštilj i dijeliti ribu najugroženijima, a grad se priključio akciji organiziranjem kulturno-zabavnog programa. Srž našeg posla je osmisliti poruke koje će dospjeti do svijesti i srca potrošača. Da bi poruke bile prihvatljive, kreativne, duhovite i etične potrebno nam je “More svježih ideja” pa smo zato ovu odrednicu i uzeli kao zaštitni znak naše 20. obljetnice. Vjerujemo da je pravi trenutak za zahvalnost i prihvatljiva poruka onima koji su s nama surađivali u proteklih dvadeset godina. S druge strane to je simbolična zahvala onima koji počesto izloženi potrošačkom pretjerivanju u ova krizna vremena, žive socijalno ugroženo i sa premalo optimizma u svojim dušama.

Agencija za tržišno komuniciranje McCann Erickson Hrvatska, jedna od najvećih full service agencija, obilježila je dvadesetu obljetnicu kreativnog poslovanja pod sloganom “Blue Spot Of Fresh Ideas” odnosno “More svježih ideja”. U kraćem razgovoru s predsjednikom Uprave Ivicom Vidovićem saznali smo što se krije iza ove poruke te kako je poslovati u kriznim vremenima koja bilježe pad prihoda svjetskih i hrvatskih agencija iz područja tržišnog komuniciranja.

Zašto ste dvadesetu obljetnicu obilježili upravo sloganom “More svježih ideja”?
“Blue Spot Of Fresh Ideas” je u znaku mora, plave boje i srdele kao namirnice koja kažu mentalno potiče i kreativnost. Ustvari naša je želja da more svježih i kreativnih ideja preplavi cijelu zemlju. Osim toga kako njegujemo socijalno senzibiliziran odnos prema društvu, McCann Erickson je povodom godišnjice u okviru svoje humanitarne akcije donirao 1,3 tone svježe srdele, tonu javnim kuhinjama u Zagrebu u suradnji sa ustanovom Dobri dom, a narednih 300 kilograma socijalno najosjetljivijim skupinama na području Vukovara. Tamo su u ponedjeljak u Borovu naselju učenici srednje strukovne škole postaviti drveni roštilj i dijeliti ribu najugroženijima, a grad se priključio akciji organiziranjem kulturno-zabavnog programa. Srž našeg posla je osmisliti poruke koje će dospjeti do svijesti i srca potrošača. Da bi poruke bile prihvatljive, kreativne, duhovite i etične potrebno nam je “More svježih ideja” pa smo zato ovu odrednicu i uzeli kao zaštitni znak naše 20. obljetnice. Vjerujemo da je pravi trenutak za zahvalnost i prihvatljiva poruka onima koji su s nama surađivali u proteklih dvadeset godina. S druge strane to je simbolična zahvala onima koji počesto izloženi potrošačkom pretjerivanju u ova krizna vremena, žive socijalno ugroženo i sa premalo optimizma u svojim dušama.

Unatrag 20 godina koliko ste imali klijenata, zaposlenih te prihoda?
Zahvaljujući inovativnom, sustavnom i interaktivnom pristupu tržišnom komuniciranju, zadržali smo jednu od vodećih pozicija na tržištu njegujući specifičan pristup kreativnosti kao temeljnoj pokretačkoj snazi. U 20 godina radili smo za više od 300 klijenta i agencija je ostvarila više od 300 milijuna eura ukupnog prihoda od čega je 70 posto sredstava plasirano u gotovo sve hrvatske medije. Na tim je zadacima od početka do danas u agencijskim redovima sudjelovalo te educirano više od 210 zaposlenika koji su na nizu kreativnih projekata surađivali sa više od stotinu vanjskih specijaliziranih stručnjaka, umjetnika i izvođača, zajednički podižući razinu profesionalnosti i kvalitete u industriji tržišnih komunikacija.Osim toga agencija McCann Erickson Hrvatska je utemeljila i razvila 1994. ured u Ljubljani i 1997. u Sarajevu. U 2009. godini ostvarili smo promet od 250 milijuna kuna i zauzeli ponovno visoko mjesto na ukupnoj rang listi hrvatskih agencija. Primjerice u 2004. imali smo ukupan promet od 170 milijuna kuna. Trenutačno imamo 78 zaposlenih.

Je li lakše poslovati u današnje vrijeme velikim ili manjim agencijama, odnosno koliki je pad prometa na tržištu komuniciranja?
U prosjeku kompanije su smanjile proračune namijenjene tržišnom komuniciranju između 25 i 30 posto što znači da se taj postotak odnosi i na nas. Svim onim kompanijama koje su povijesno stvorile ugled na tržištu zajedno sa svojim brandovima, bilo je lakše u kriznom vremenu jer potrošači znaju za njihov brand. Međutim, potrošačima se moraju dati u tim vremenima neki benefiti da bi ostali vjerni. Mislim da je budućnost i u malim specijaliziranim agencijama te da one globalne poput naše, neće izgurati s tržišta manje. U našem poslu mora se biti kreativan i ostvariti poželjna prihvatljivost kod potrošača, konzumenta. Istodobno moramo poštivati naš poslovni moto, a to je “Dobro izrečena istina”.

Priznanja

Možete li istaknuti neke nagrade?
Osvojili smo 120 nagrada na festivalima u svijetu, uključujući nagradu na Cannes Lionsu, New York festivalu, London International Advertising Awards-u te dva Zlata na Interkontinentalnom festivalu The Cup. Bili smo agencija godine na FESTO-u i imali rad koji je osvojio 8 Zvona, snimili smo TV spot za Opel koji se prikazuje u cijeloj Europi, napravili oglas za MasterCard koji je završio kao prva vijest u McCann WorldGroup newsletteru.

Autor: Biserka Ranogajec
24. svibanj 2010. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close