Od 28. travnja u Hrvatskoj su u prodaji dva od tri brenda Japan Tobacca, trećega globalnog duhanskog proizvođača koji u prodaji cigareta i duhana drži 11% svjetskog tržišta. Winstonom koji stoji 17 kuna i Camelom s cijenom od 20 kuna JTI pokazao je kako ozbiljno kani uzeti dio udjela koji na hrvatskom tržištu drži Tvornica duhana Rovinj.
Stručni partneri
Budući da su za partnera izabrali tvrtku Fibis koja je svojedobno radila distribuciju za TDR, ulaz na tržište bit će im dodatno olakšan. Japan Tobacco i njegova tvrtka kći Japan Tobacco International najbrže su rastuća duhanska industrija u svijetu i predstavljaju ozbiljnu prijetnju postojećim igračima na tržištu. Već i sam tajming dolaska u Hrvatsku, čim su se iznivelirali trošarinski razredi i time gotovo nestala zaštita domaćeg proizvođača, pokazuje kako su u JTI-u spremno na to čekali. Na predstavljanju planova kompanije u Hrvatskoj predstavnici JTI-a naglasili kako im je početni cilj osvojiti pet posto tržišta, a potom taj udjel sustavno podizati. Očekuju da će tijekom petogodišnjeg poslovanja realizirati oko 120 milijuna eura prihoda, a u proračun na osnovi poreza i trošarina uplatiti oko 90 milijuna eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu