Novi Zakon o HRT-u, čiji je nacrt Ministarstvo kulture objavilo na svojim internetskim stranicama, nije precizno definirao oglasni prostor javne televizije.
Predviđa se, naime, ostanak sadašnjeg modela (devet minuta reklama u satu), dok na tematskim kanalima javne televizije ne smije biti oglasa. No nudi se alternativno rješenje: četiri minute oglasa u satu na javnoj televiziji, ali s prijelaznim razdobljem. Tako bi se prvu godinu Zakona na javnoj televiziji smjelo emitirati sedam minuta reklama u satu, a svake iduće godine to bi se smanjivalo za minutu sve do četiri minute. Novim bi se zakonom razriješilo sadašnje Programsko vijeće i imenovalo novo od 15 ili 21 člana, no stvarnu vlast imalo bi novo tijelo, Nadzorni odbor koji će imati pet ili devet članova, čiju bi većinu imenovao Sabor.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu