Najposjećeniji hrvatski portal u zadnje dvije godine je net.hr, zaključak je istraživanja agencije Gemius. Prema dobivenim rezultatima net.hr dnevno posjeti oko 380.000 jedinstvenih posjetitelja, a na vrh Gemiusove ljestvice probio u veljači 2008.
U veljači 2010. portal je imao više od 808.000 stvarnih posjetitelja i doseg od 49,9 posto, te tako ima 77,3 tisuće stvarnih posjetitelja više od drugog portala na ljestvici, navode s net.hr-a. Osim po broju stvarnih posjetitelja, net.hr je u veljači, sa 140,9 milijuna otvaranja web-stranica, bio gotovo dvostruko bolji od sljedećeg konkurenta, u ovom slučaju su to 24sata.hr. Značajan prilog net.hr-u daju dodatni sadržaji, pa se posjetitelji osim čitanja članaka, uvelike koriste servisima, poput besplatnog e-maila, foruma, chata. U prilog tome govori i statistika o vremenu zadržavanja posjetitelja. Prema ovom istraživanju, posjetitelji se na net.hr-u u prosjeku zadržavaju 4 sata i 13 minuta mjesečno, dok od ostalih velikih hrvatskih portala najbliži konkurent pažnju posjetitelja drži 2 sata i 59 minuta.Gemius provodi istraživanje posjećenosti web-stranica za hrvatsko tržište od 2007., a sudjeluju svi značajniji portali na hrvatskom webu. I prema Ad Planneru, Googleovom alatu za planiranje marketinških kampanja, u sklopu kojega se mjesečno objavljuju podaci o posjećenosti web-stranica, net.hr je najposjećeniji domaći web-portal po dosegu, broju posjetitelja i broju otvaranja stranica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu