Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Trendovi u marketingu i digitalnim medijima u 2010.

Autor: Poslovni.hr
14. ožujak 2010. u 22:00
Podijeli članak —

I ove godine 24. ožujka u Hypo centar dolaze vodeći svjetski i domaći marketinški stručnjaci

Najveća konferencija o interaktivnom marketingu u Hrvatskoj ugostit će i ove godine vodeće svjetske i domaće stručnjake, koji će predstaviti najnovije svjetske trendove i perspektivu oglašavanja na internetu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U sklopu konferencije FuturAD sudionici će moći poslušati predavanja o aktualnim zbivanjima te očekivanjima u području marketinga i digitalnih medija, o kreativnosti i učinkovitosti u digitalnom oglašavanju, a studije najuspješnijih digitalnih kampanja na svijetu prezentirat će predstavnici poznatih svjetskih brendova poput Coca-Cole, WTFJeansa i Volva.FuturAD 2010. održat će se 24. ožujka u konferencijskom centru Hypo Expo u Zagrebu, gdje će se sljedećeg dana održati i FuturAD Akademija. Organizatori ovog dvodnevnog događaja su Internet Advertising Bureau i Best Marketing Hrvatska. Konferencija FuturAD namijenjena je svima iz online industrije – direktorima marketinga, brend menadžerima, kreativnim i medijskim direktorima, account menadžerima te medijskim zakupcima i planerima. Predavanja će i ove će godine održati vodeći svjetski i domaći stručnjaci, koji će kroz svoje prezentacije, diskusije i studije slučaja sudionicima približiti najnovije svjetske trendove i perspektivu internetskog oglašavanja. “Trendovi u marketingu i digitalnim medijima u 2010.” tema je predavanja s kojim će Kevin Anderson iz The Guardiana otvoriti FuturAD konferenciju. O “Novim komunikacijskim mogućnostima” govorit će Johan Ronnestam, jedan od najuspješnijih svjetskih stručnjaka za digitalni marketing, koji je vodio globalne kampanje za brendove poput Adidasa, MTV-a, Nokije, Toyote, BMW-a, Ikee, Beckersa i mnoge druge. Studije slučaja najučinkovitijih digitalnih kampanja na svijetu prezentirat će predstavnici Coca-Cole (Attila Weisz), WTFJeansa (Sanja Rastovac), te Volva (Lukas Dohle). Na FuturAD Akademiji, koja će se održati 25. ožujka, polaznici će pak moći steći praktična znanja, upoznati tehnike digitalnog oglašavanja i komunikacije putem novih online kanala te saznati kako ih najučinkovitije kombinirati s raznim offline kanalima.
(pd)

Najveća konferencija o interaktivnom marketingu u Hrvatskoj ugostit će i ove godine vodeće svjetske i domaće stručnjake, koji će predstaviti najnovije svjetske trendove i perspektivu oglašavanja na internetu.

U sklopu konferencije FuturAD sudionici će moći poslušati predavanja o aktualnim zbivanjima te očekivanjima u području marketinga i digitalnih medija, o kreativnosti i učinkovitosti u digitalnom oglašavanju, a studije najuspješnijih digitalnih kampanja na svijetu prezentirat će predstavnici poznatih svjetskih brendova poput Coca-Cole, WTFJeansa i Volva.FuturAD 2010. održat će se 24. ožujka u konferencijskom centru Hypo Expo u Zagrebu, gdje će se sljedećeg dana održati i FuturAD Akademija. Organizatori ovog dvodnevnog događaja su Internet Advertising Bureau i Best Marketing Hrvatska. Konferencija FuturAD namijenjena je svima iz online industrije – direktorima marketinga, brend menadžerima, kreativnim i medijskim direktorima, account menadžerima te medijskim zakupcima i planerima. Predavanja će i ove će godine održati vodeći svjetski i domaći stručnjaci, koji će kroz svoje prezentacije, diskusije i studije slučaja sudionicima približiti najnovije svjetske trendove i perspektivu internetskog oglašavanja. “Trendovi u marketingu i digitalnim medijima u 2010.” tema je predavanja s kojim će Kevin Anderson iz The Guardiana otvoriti FuturAD konferenciju. O “Novim komunikacijskim mogućnostima” govorit će Johan Ronnestam, jedan od najuspješnijih svjetskih stručnjaka za digitalni marketing, koji je vodio globalne kampanje za brendove poput Adidasa, MTV-a, Nokije, Toyote, BMW-a, Ikee, Beckersa i mnoge druge. Studije slučaja najučinkovitijih digitalnih kampanja na svijetu prezentirat će predstavnici Coca-Cole (Attila Weisz), WTFJeansa (Sanja Rastovac), te Volva (Lukas Dohle). Na FuturAD Akademiji, koja će se održati 25. ožujka, polaznici će pak moći steći praktična znanja, upoznati tehnike digitalnog oglašavanja i komunikacije putem novih online kanala te saznati kako ih najučinkovitije kombinirati s raznim offline kanalima.
(pd)

Autor: Poslovni.hr
14. ožujak 2010. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close