Prema rezultatima istraživanja Hitwisea, sajta koji prati promet i trendove na Internetu, pokazuju da je Google broj 1 kad se radi o pretraživanju podataka, no za druge stvari ljudi radije koriste njegove konkurente Yahoo i MSN. Tako je 47,4 posto svih upita na globalnoj mreži postavljeno na Googleu, dok Yahoo drži 16 posto, a MSN 11,5 posto tržišta tražilica. No, kad se pogledaju druge usluge, Google naglo pada: Yahoo drži 42,4 posto, Microsoftov Hotmail 22,9 posto, a Google tek 2,54 email accounta. Rezultati su slični i za vijesti te financijske servise. Tako prema Hitwiseu, i na iznenađenje nekih analitičara, vijesti na Googleu čita 1,9 posto surfera, a na Yahoo 6,3 posto. Yahoo Finance privlači 34,9 posto surfera, MSN Money Central 13,4 posto, a Google Finance 0,29 posto. Kad je riječ o pretraživanju karata radi putovanja, svu trojicu Internetskih divova nadjačao je Mapquest na kojem karte traži 56 posto surfera. Na Yahoou ih po karte dođe 20,4 posto, a na Google Earth samo 2 posto.
Prema rezultatima istraživanja Hitwisea, sajta koji prati promet i trendove na Internetu, pokazuju da je Google broj 1 kad se radi o pretraživanju podataka, no za druge stvari ljudi radije koriste njegove konkurente Yahoo i MSN. Tako je 47,4 posto svih upita na globalnoj mreži postavljeno na Googleu, dok Yahoo drži 16 posto, a MSN 11,5 posto tržišta tražilica. No, kad se pogledaju druge usluge, Google naglo pada: Yahoo drži 42,4 posto, Microsoftov Hotmail 22,9 posto, a Google tek 2,54 email accounta. Rezultati su slični i za vijesti te financijske servise. Tako prema Hitwiseu, i na iznenađenje nekih analitičara, vijesti na Googleu čita 1,9 posto surfera, a na Yahoo 6,3 posto. Yahoo Finance privlači 34,9 posto surfera, MSN Money Central 13,4 posto, a Google Finance 0,29 posto. Kad je riječ o pretraživanju karata radi putovanja, svu trojicu Internetskih divova nadjačao je Mapquest na kojem karte traži 56 posto surfera. Na Yahoou ih po karte dođe 20,4 posto, a na Google Earth samo 2 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu