Iduća godina će u Hrvatskoj u gospodarskom smislu biti sigurno jedna od izazovnijih godina od početka tranzicije. Trendovi s kraja 2009. godine na hrvatskom tržištu nastavit će se i presložiti u prvom polugodištu sljedeće godine, a ovisno o turističkoj sezoni može se očekivati poboljšanje u drugom dijelu godine.
Istina, realna je opasnost ako blago probuđeni Vladin optimizam ne bude imao za posljedicu stvarne poteze, da se trend usporavanja investicijske i krajnje potrošnje nastavi u prvom dijelu godine, što u svakom slučaju predstavlja izazov i za poduzetnike, ali i za kreatore ekonomske politike. Agrokor kao najveća kompanija u regiji i u takvim uvjetima zbog svoje snage i resursa vidi priliku i potencijal za rast koji se temelji na nekoliko osnova: rast će doći kao rezultat snažnih investicija iz prethodnog razdoblja; kao kompanija koju je obilježio izuzetno snažan rast (prosječna godišnja stopa rasta prihoda Agrokora u posljednjih sedam godina iznosila je više od 30%) ima velik unutarnji prostor za daljnju racionalizaciju, smanjenje troškova i podizanje efikasnosti što će rezultirati rastom profita te osnažiti grupu; Agrokor operira na više tržišta koja su u različitim fazama recesije, pa je njegova ovisnost o jednom tržištu bitno manja; Agrokor djeluje na tržištima koja su relativno nezasićena i fragmentirana pa je normalno da on kao najveći akter vodi proces daljnje konsolidacije i koncentracije; Agrokor posjeduje ljudske, tehnološke i što je najvažnije financijske resurse za brzu prilagodbu novonastalim okolnostima; Agrokor posjeduje i dovoljno odgovarajućih kapaciteta za razvoj novih proizvoda i primjenu novih kapaciteta; uspješan izlazak na međunarodno financijsko tržište čime je u kriznim vremenima Agrokor dodatno osnažio svoju financijsku poziciju i stvorio preduvjete za novi ciklus ulaganja. U skladu s tim poslovna politika kompanije za sljedeću godinu bit će, uz oprezno i racionalno ulaganje, maksimalna prilagodba zahtjevima i mogućnostima tržišta kroz daljnje ulaganje u podizanje konkurentnosti i profitabilnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu