Iako je automobilski sektor među najpogođenijima krizom, neke domaće autokuće nisu odustale od davanja sponzorskih automobila. Među njima se posebno izdvaja Citroën koji ima najveći broj sponzorskih ugovora. Tako će pjevačica Nina Badrić godinu dana voziti model C-Crosser Exclusive 2.2 HDi. Nina se u Crosseru, koji se inače odlično prodaje, vozi od lipnja. “Ovo je početak lijepe suradnje. Uvjerena sam da će C-Crosser bit moj vjeran i siguran partner na brojnim putovanjima. Sigurna sam da ćemo skupa ostvariti nove glazbene i poslovne uspjehe”, rekla je Nina Badrić prilikom preuzimanja vozila. Citroën vozi i Miss Hrvatske Ivana Vasilj, a u njezinu slučaju riječ je o C3 Picasso Spacebox. Doduše, Ivana je automobil dobila kao nagradu na izboru za Miss Hrvatske, na kojem je osvojila i titulu najsimpatičnije djevojke.
Hokej je O. K.
Među najpopularnije sportske družine u Hrvatskoj u posljednje vrijeme probio se zagrebački klub hokeja na ledu Medveščak, a njihovu vrijednost prepoznao je i Citroën i s klubom sklopio ugovor o suradnji na sportskim, promotivnim, edukativnim i ostalim vrstama događanja. Ugovor u trajanju od 8 mjeseci potpisali su Arnaud Leclerc, glavni direktor Citroëna Hrvatska, i Damir Gojanović, predsjednik Medveščaka. Tako su “medvjedi” dobili osam vozila C3 Picasso i jedan Citroën C5. Riječ je o bogato opremljenim modelima C3 Picasso koji će putovanja medvjeda na europskim gostovanjima učiniti ugodnijim, dok će luksuznu limuzinu Citroën C5 voziti članovi Uprave. Još jedan vrstan “zimski” sportaš vozi Citroën; riječ je o mladom i perspektivnom biatloncu Jakovu Faku, koji vozi C4 Visio+. Točnije, ugovor su potpisali Citroën i Hrvatski biatlonski savez, a Fak će koristiti bogato opremljen automobil godinu dana. Sponzorska vozila vezana uz sport i estradu ima i Ford, koji ima ugovor s Hrvatskim nogometnim savezom. “Važnost sporta uopće, a posebice nogometa nije potrebno isticati. Uostalom, nogomet je najvažnija sporedna stvar na svijetu, čime smisao promocije proizvoda kroz nogomet postaje sasvim jasan. Na europskoj razini već dugi niz godina postoji veza između Uefine Lige prvaka i Forda koji je bio među prvim sponzorima i ostao je to do danas. Time i naša veza s nogometom u Hrvatskoj postaje još prirodnija. Stavivši svoje automobile u sportski kontekst, dodatno želimo istaknuti dinamična vozna svojstva i sportski duh koji prožima cijelu gamu naših automobila i odgovara stilu života ljudi kojima je sport i posao i život. Tako se u njihovom voznom parku sada nalaze među ostalim Ford Mondeo, Ford S-MAX, a i Ford Kuga”, poručila je Maja Juras iz Forda. S druge pak strane u potrazi za zvijezdom i osobom koja bi se mogla na nešto drukčiji način uskladiti s novom filozofijom i novim izgledom Fordovih automobila mlada i uspješna pjevačica Lana Jurčević bila je logičan izbor za novu Fiestu. U Fordu nisu otkrivali detalje razdoblja i uvjeta na koje daju automobile, ali napominju da korisnici tih vozila imaju obvezu promicati brend. “To su naši ambasadori, čije mišljenje vrednujemo, i mi i široka publika”, kažu u Fordu. Tvrtka Euroline, zastupnik Mercedesa, Chyrslera i Dodgea, za svoje ambasadore ima pjevače, književnike i automobilste. Doduše, ovdje je riječ o ponešto drukčijim ugovorima jer su Vanna, Julijana Matanović, Tedi Spalato, Oliver Dragojević i Niko Pulić zapravo kupci automobila, ali im je omogućeno da se koriste i ostalim vozilima. Inače, Vanna ima Mercedes GLK 350 CDI, Julijana Matanović vozi Chrysler PT Cruiser, Tedi Spalato Dodge Nitro, Dragojević Mercedes ML 320 CDI, dok Pulić cestama juri u E-klasi 350 CDI.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu