Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Otvoren novi Baumax

Autor: Poslovni.hr
14. rujan 2009. u 22:00
Podijeli članak —

U prvoj polovici godine prihod veći 55 posto

Austrijski Baumax otvorio je dva nova prodajna centra u Zagrebu. Također je pokrenuo novi koncept niskih cijena.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U Sesvetama se otvorila šesta Baumaxova podružnica u Hrvatskoj. Na površini od 17.000 četvornih metara kupcima se nude brojni proizvodi. Pod vodstvom Roberta Vugrina zaposleno je ukupno 80 djelatnika. U Zagrebu je u ponedjeljak ponovno otvoren Baumax centar na Jankomiru nakon obnavljanja. Lokacija se s obnovom povećala na prodajnu površinu od 18.000 četvornih metara. U tvrtki poručuju da se novi koncept niskih cijena već uspješno primjenjuje u nekoliko država. Posebnost u Sesvetama je i tzv. drive in, koji omogućava kupcima da građevinski materijal natovare izravno na vozilo. Baumax je u Hrvatskoj prisutan devet godina. U prvom polugodištu 2009. postigli su od 30 milijuna eura, odnosno 55 posto više u usporedbi s prethodnom godinom. Do velikog rasta došlo je zahvaljujući otvorenju dvaju novih prodajnih centara u Splitu i Zadru. Ukupna prodajna površina se u Hrvatskoj s otvorenjem šestoga prodajnog centra povećala na oko 80.000 četvornih metara.
(pd)

Austrijski Baumax otvorio je dva nova prodajna centra u Zagrebu. Također je pokrenuo novi koncept niskih cijena.

U Sesvetama se otvorila šesta Baumaxova podružnica u Hrvatskoj. Na površini od 17.000 četvornih metara kupcima se nude brojni proizvodi. Pod vodstvom Roberta Vugrina zaposleno je ukupno 80 djelatnika. U Zagrebu je u ponedjeljak ponovno otvoren Baumax centar na Jankomiru nakon obnavljanja. Lokacija se s obnovom povećala na prodajnu površinu od 18.000 četvornih metara. U tvrtki poručuju da se novi koncept niskih cijena već uspješno primjenjuje u nekoliko država. Posebnost u Sesvetama je i tzv. drive in, koji omogućava kupcima da građevinski materijal natovare izravno na vozilo. Baumax je u Hrvatskoj prisutan devet godina. U prvom polugodištu 2009. postigli su od 30 milijuna eura, odnosno 55 posto više u usporedbi s prethodnom godinom. Do velikog rasta došlo je zahvaljujući otvorenju dvaju novih prodajnih centara u Splitu i Zadru. Ukupna prodajna površina se u Hrvatskoj s otvorenjem šestoga prodajnog centra povećala na oko 80.000 četvornih metara.
(pd)

Autor: Poslovni.hr
14. rujan 2009. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close