Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Zagrebačka pivovara nije zaštitila slogan

Autor: Saša Vejnović
14. svibanj 2009. u 22:00
Podijeli članak —

Šuica Ožujskom otela krilaticu

Slogan Zagrebačke pivovare “Žuja je zakon” legalno koristi gradonačelnica Dubravka Šuica u kampanji za lokalne izbore u Dubrovniku pod nazivom “Šuja je zakon”.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Riječ je o sloganu pivovore koji nije zaštićen u Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo, nego je u razredu 32 zaštićena samo njegova robna marka, odnosno Ožujsko pivo, što znači da je Zagrebačka pivovara propustila sve dosad štititi i slogan. Nakon tog otkrića, a uz neizravnu pomoć Šuice, iz Zagrebačke pivovare poručuju da su pokrenuli proceduru za zaštitu slogana. Glasnogovornica Zagrebačke pivovare Tina Puhalo kaže da “slogan Žuja je zakon nije zaštićen u klasi za reklamiranje i promidžbene svrhe, iako je kao takav stekao reputaciju na tržištu, pa je pokrenuta procedura za zaštitu”. “Slogan Šuja je zakon koristim u zabavnom dijelu kampanje radi privlačenja mlađih glasača. Koristila sam ga i na lokalnim izborima 2005. godine. U pravnom smislu nema problema jer se ne radi o krađi, a proizvodi Zagrebačke pivovare bit će još popularniji”, kaže Dubravka Šuica.Zagrebačka odvjetnica Dina Korper Žemva načelno navodi da su moguća posuđivanja marki uz odobrenje vlasnika.“Imitacija brenda predstavlja povredu intelektualnog vlasništva, bez obzira radi li se o političkoj ili gospodarskoj utakmici, ali samo ako nije napravljena uz suglasnost vlasnika i ako se radi o marki koja je zaštićena”, kaže Korper Žemva. Zagrebačka pivovara ima u DZIV 126 zahtjeva za zaštitu robnih marki kojima štiti vlasništvo nad svojom nematerijalnom imovinom. Ostaje potpuno nejasno je li propust iz sfere Zagrebačke pivovare ili begijskog vlasnika, koji navodno upravlja portfeljom tih prava.

Slogan Zagrebačke pivovare “Žuja je zakon” legalno koristi gradonačelnica Dubravka Šuica u kampanji za lokalne izbore u Dubrovniku pod nazivom “Šuja je zakon”.

Riječ je o sloganu pivovore koji nije zaštićen u Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo, nego je u razredu 32 zaštićena samo njegova robna marka, odnosno Ožujsko pivo, što znači da je Zagrebačka pivovara propustila sve dosad štititi i slogan. Nakon tog otkrića, a uz neizravnu pomoć Šuice, iz Zagrebačke pivovare poručuju da su pokrenuli proceduru za zaštitu slogana. Glasnogovornica Zagrebačke pivovare Tina Puhalo kaže da “slogan Žuja je zakon nije zaštićen u klasi za reklamiranje i promidžbene svrhe, iako je kao takav stekao reputaciju na tržištu, pa je pokrenuta procedura za zaštitu”. “Slogan Šuja je zakon koristim u zabavnom dijelu kampanje radi privlačenja mlađih glasača. Koristila sam ga i na lokalnim izborima 2005. godine. U pravnom smislu nema problema jer se ne radi o krađi, a proizvodi Zagrebačke pivovare bit će još popularniji”, kaže Dubravka Šuica.Zagrebačka odvjetnica Dina Korper Žemva načelno navodi da su moguća posuđivanja marki uz odobrenje vlasnika.“Imitacija brenda predstavlja povredu intelektualnog vlasništva, bez obzira radi li se o političkoj ili gospodarskoj utakmici, ali samo ako nije napravljena uz suglasnost vlasnika i ako se radi o marki koja je zaštićena”, kaže Korper Žemva. Zagrebačka pivovara ima u DZIV 126 zahtjeva za zaštitu robnih marki kojima štiti vlasništvo nad svojom nematerijalnom imovinom. Ostaje potpuno nejasno je li propust iz sfere Zagrebačke pivovare ili begijskog vlasnika, koji navodno upravlja portfeljom tih prava.

Autor: Saša Vejnović
14. svibanj 2009. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close