Kao što je Blago Markota, ravnatelj HTV-a, svojedobno i najavio, Hrvatska televizija je povisila cijene marketinga od ožujka ove godine. Cijena sekunde ostala je ista, ali su promijenjeni koeficijenti za pojedine termine. Uvedene su i posebne cijene za termine od 22,50 do 23 sata, što dosad nije bio slučaj.
Novost su indeksi za reklamiranje u emisijama “Nedjeljom u dva” (1,3), “More” (1,3), utakmice Lige prvaka (1,3), utakmice Hrvatske nogometne lige (1,2) te za emisiju “Volim nogomet” (1,2). Dosad javna televizija nije vezala cijenu marketinga uz pojedine emisije. Promijenili su se i indeksi cijena marketinga u pojedinim mjesecima, pa će tako skuplje nego dosad biti reklamiranje u ožujku, travnju, rujnu, listopadu i studenom, a nešto jeftinije no dosad u lipnju. Zanimljivo je da je novi cjenik televizijskog marketinga napravljen prije nego što su popunjena čelna mjesta marketinga HRT-a. Tako je tek istog dana kad je novi cjenik stupio na snagu šefica odjela marketinga i pretplate Hrvatske radiotelevizije postala Arijana Bazala Mišetić, a tek je ovih dana objavljen natječaj i za rukovoditelja odjela marketinga HTV-a. Tako će novi ljudi morati provoditi ambiciozan plan čelnika HRT-a, prema kojemu bi novi pristup marketingu Prisavlju u ovoj godini trebao donijeti rast prihoda od marketinga za osam posto. U ostvarivost takvih planova posumnjala je i većina članova Programskog vijeća HRT-a smatrajući da je u ovim kriznim vremenima nemoguće ostvariti rast prihoda od marketinga. S druge strane, čelnici ostalih medijskih kuća ne vjeruju da novi HRT-ov cjenik doista znači poskupljenje. Većini bi pomoglo da je doista tako, jer gotovo svi mediji u državi ovise od HRT-ovog cjenika. Komercijalne televizije žalile su se da HRT niskim cijenama diktira cijelo tržište, pa tako ni one ne mogu znatnije dizati svoje cijene iako žive isključivo od marketinga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu