Autoklub Siget, najveći od svih hrvatskih autoklubova, prošlu je godinu završio uspješno, ostvarivši višak prihoda od gotovo 3,5 milijuna kuna, od čega dobit prije oporezivanja iznosi nešto više od 646.000 kuna. Saldo fonda, odnosno prihoda nad rashodima na neprofitnim programima iznosi oko 2,8 milijuna kuna i prenijet će se u prihode u 2006. godini ili na povećanje vlastitih izvora. Primjerice, u 2004. godini saldo fonda iznosio je tek nešto više od 353.000 kuna, što znači da je u prošloj godini saldo uvećan za više od 900 posto.
Članarine
Prema podacima autolkuba Siget, u prošloj godini ostvaren je ukupni prihod od gotovo 22,34 milijuna kuna. Veći dio prihoda, gotovo 18,9 milijuna kuna, ostvaren je profitnim programima (tehnički pregledi, registracije, pomoć na cesti i članstvo), a oko 5,5 milijuna kuna ostvareno je kroz neprofitne programe (autoškola, provizije osiguranja, kamate, prodaja osnovnih sredstava i ostali prihodi). Pojedinačno najviše prihode, gotovo pet milijuna kuna, AK Siget je ostvario od tehničkih pregleda, a tek nešto manje (4,86 milijuna kuna) od registracije vozila. Od EKO testa u prošloj je godini imao 2,4 milijuna kuna prihoda, a od polica osiguranja radnika 1,15 milijuna. Iako se veličina pojedinog autokluba mjeri brojem članova, Siget je od svojih dvadesetak tisuća članarina prihodovao oko milijun kuna. Za plaće stotinjak zaposlenih u prošloj je godini utrošeno oko 5,4 milijuna kuna. Predsjednik autokluba Siget Damir Škaro zadovoljan je prošlogodišnjim poslovanjem, posebno stoga što mu je, kako tvrdi, bivša uprava ostavila samo gubitke. Naime, Škaro je postao čelnik autokluba Siget sredinom 2004. godine nakon što je s većom grupom ljudi upao na Skupštinu i onemogućio dijelu članova da joj prisustvuju. Spor je trajao nekoliko mjeseci, a Središnji državni ured za upravu u prosincu iste godine presudio je u Škarinu korist.
“Bivša uprava dovela je do toga da smo morali posuđivati čak i za plaće. Morali smo rezati troškove, ukinuli smo stimulacije i donijeli neke druge poslovne odluke. Rezultat su ovako dobri poslovni rezultati”, zadovoljno je prokomentirao Škaro za naš list. Milan Utović, bivši tajnik autokluba Siget, tvrdi pak da klub nije poslovao s gubitkom, a veliku razliku salda u njegovoj i Škarinoj upravi pravda ulaganjem u ljude koji su stimulirani za svoj rad slani na specijalizacije i slično.
“Neobično je što nas Škaro optužuje za gubitke, a istovremeno me više puta osobno i preko nekih drugih ljudi zvao da se vratim u Siget”, kaže Utović. U javnosti se već neko vrijeme spekulira da je Škaro Siget preuzeo iz dvaju razloga. Prvi razlog je teren na kojem se nalazi autoklub Siget, a na kojem je dopuštena gradnja do sedam katova. Škaro pak tvrdi kako nema plan za gradnju nebodera, no ipak ne odbija takvu mogućnost.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu