Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Cardif osiguranje u prvoj godini poslovanja u Hrvatskoj ugovorio 24 milijuna kuna premije

Autor: Božica Babić
04. prosinac 2008. u 22:00
Podijeli članak —

Nakon starta u listopadu 2007. Cardif je isključivo fizičkim osobama ponudio neživotna osiguranja

Cardif osiguranje, društvo koje pripada međunarodnoj financijskoj grupaciji BNP Paribas, na hrvatskom tržištu bilježi svoju prvu obljetnicu. Predsjednica Uprave Ana Ivančić zadovoljna je učinkom iz prve poslovne godine, ostvareni rezultat znatno je iznad planiranih okvira.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Premija ugovorena za 11 ovogodišnjih mjeseci veća je od 24 milijuna kuna, iznijela je Ivančić u srijedu, navodeći da Cardif posljednjih mjeseci ostvaruje prosječan rast premije od 30 posto. Nakon starta na hrvatskom tržištu u listopadu 2007. Cardif je isključivo fizičkim osobama, korisnicima kratkoročnih i gotovinskih kredita ponudio neživotna osiguranja do tada nepoznata ovdašnjem prostoru. Polica je dobrovoljna, pokriva rizike nemogućnosti vraćanja kredita u slučaju smrti te za bolovanja zbog bolesti ili nesretnog slučaja, odnosno kod otkaza zbog poslovnih razloga. Kod otkaza klijentima pružaju i pravnu pomoć. Prvi mjesec poslovanja donio je skroman rezultat, premija ugovorena za listopad 2007. iznosila je 121.351 kunu na zaključenih 26 ugovora. Listopad 2008. završen je sa 20,28 milijuna kuna premije i 5970 ugovorenih polica te 0,25 posto udjela na razini ukupne industrije osiguranja, dok tržišni udjel u segmentu neživotnih osiguranja iznosi 0,33 posto. Prva je godine, otkriva Ivančić, donijela i pokriće šteta za sve rizike. Izdvojila je samo primjer da za jednog korisnika koji je na duljem bolovanju ratu kredita plaćaju već deset mjeseci. Ivančić najavljuje da će Cardif sljedeće godine uz Zagrebačku banku, s kojom surađuje od dolaska na hrvatsko tržište i jedini je kanal za plasman polica, započeti suradnju s još nekim bankama i financijskim institucijama. U planu su i pregovori s pojedinim trgovačkim lancima te mobilnim operaterima. Međutim, nije pripravna otkriti tko su potencijalni partneri. Ipak načelno potvrđuje da se pregovara s institucijama s kojima BNP Paribas imaju razvijenu suradnju. Osim toga 2009. uz kratkoročne i srednjoročne kredite u partnerstvu sa Zagrebačkom bankom sadašnju ponudu namjeravaju proširiti i na stambene kredite.

Cardif osiguranje, društvo koje pripada međunarodnoj financijskoj grupaciji BNP Paribas, na hrvatskom tržištu bilježi svoju prvu obljetnicu. Predsjednica Uprave Ana Ivančić zadovoljna je učinkom iz prve poslovne godine, ostvareni rezultat znatno je iznad planiranih okvira.

Premija ugovorena za 11 ovogodišnjih mjeseci veća je od 24 milijuna kuna, iznijela je Ivančić u srijedu, navodeći da Cardif posljednjih mjeseci ostvaruje prosječan rast premije od 30 posto. Nakon starta na hrvatskom tržištu u listopadu 2007. Cardif je isključivo fizičkim osobama, korisnicima kratkoročnih i gotovinskih kredita ponudio neživotna osiguranja do tada nepoznata ovdašnjem prostoru. Polica je dobrovoljna, pokriva rizike nemogućnosti vraćanja kredita u slučaju smrti te za bolovanja zbog bolesti ili nesretnog slučaja, odnosno kod otkaza zbog poslovnih razloga. Kod otkaza klijentima pružaju i pravnu pomoć. Prvi mjesec poslovanja donio je skroman rezultat, premija ugovorena za listopad 2007. iznosila je 121.351 kunu na zaključenih 26 ugovora. Listopad 2008. završen je sa 20,28 milijuna kuna premije i 5970 ugovorenih polica te 0,25 posto udjela na razini ukupne industrije osiguranja, dok tržišni udjel u segmentu neživotnih osiguranja iznosi 0,33 posto. Prva je godine, otkriva Ivančić, donijela i pokriće šteta za sve rizike. Izdvojila je samo primjer da za jednog korisnika koji je na duljem bolovanju ratu kredita plaćaju već deset mjeseci. Ivančić najavljuje da će Cardif sljedeće godine uz Zagrebačku banku, s kojom surađuje od dolaska na hrvatsko tržište i jedini je kanal za plasman polica, započeti suradnju s još nekim bankama i financijskim institucijama. U planu su i pregovori s pojedinim trgovačkim lancima te mobilnim operaterima. Međutim, nije pripravna otkriti tko su potencijalni partneri. Ipak načelno potvrđuje da se pregovara s institucijama s kojima BNP Paribas imaju razvijenu suradnju. Osim toga 2009. uz kratkoročne i srednjoročne kredite u partnerstvu sa Zagrebačkom bankom sadašnju ponudu namjeravaju proširiti i na stambene kredite.

činjenice

Rast
U 2007. godine premija je mjesečno rasla između od 100 do 300 tisuća kuna, u ovoj godini iznad milijun kuna, a u studenom gotovo četiri milijuna kuna.
Polica
Cijenu police određuje iznos kredita, rok otplate nije bitan. Za kredit od 10.000 eura korisnik jednokratno plaća 750 eura.
Tržište
Hrvatska industrija osiguranja na kraju listopada 2008. na osiguranju kredita ugovorila je premiju od 109 milijuna kuna, na sam Cardif otpada gotovo jedna četvrtina premije.

Autor: Božica Babić
04. prosinac 2008. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close