Prema globalnoj segmentaciji JATO Dynamicsa, vodeće svjetske konzultantske tvrtke specijalizirane za automobilsku industriju, automobili poslovne ili “executive” klase su limuzine sa tri volumena, dva para vrata te već u osnovnim verzijama vrhunski motorizirane i specificirane. Ta je definicija bez ikakve dileme točna, ali pojam poslovnog automobila znatno je širi.
Ili drugim riječima, model koji želi biti prepoznat kao zahvalan poslovni automobil mora zadovoljiti brojne uvjete od kojih mnogi i nemaju veze s klasičnim kriterijima koji razlikuju pojedine modele automobila i svrstavaju ih u određene segmente. Pokušajmo onda definirati što treba imati idealan poslovni automobil. Prije svega odredit ćemo korisnike: polazimo od pretpostavke kako će vozilo koristiti srednji i viši menadžment određene kompanije koji po svom statusu ima pravo, ali i privilegiju korištenja službenog, odnosno poslovnog automobila. Također tu mislimo na privatne poduzetnike – obrtnike, vlasnike manjih poduzeća ili samozaposlene kao što su odvjetnici, arhitekti, predstavnici stranih kompanija ili slično. Na taj način, dakle, isključujemo flote dostavnih ili “radnih” vozila: reklamama oblijepljeni kompakt kojim neki djelatnik obavlja poslove po gradu ili pet godine stari VW Polo akvizitera – uz dužno poštovanje ljudima koji profesionalno obavljaju te poslove – ipak ne možemo definirati poslovnim automobilom.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu