McDonald’s je dobio konkurenciju, ime joj je Yum!

Autor: Poslovni.hr , 21. prosinac 2011. u 16:30

McDonald’s je kompanija vrijedna 100 milijardi dolara. Neloš rezultat za tvrtku koja je pokrenula biznis koristeći princip proizvodnje hamburgera star još iz 1948. Njegov konkurent Yum! trenutno vrijedi 27 milijarda dolara. Dobar je to početak za kompaniju rođenu tek 1997. godine, piše MarketWatch.

Pitanje je može li Yum! slijediti McDonald’s i postati kompanija vrijedna 100 milijarda dolara? Tijekom proteklih deset godina ulagači u McDonald’s uživali su sočne prinose od 16,6 posto godišnje. Tijekom proteklih pet godina prosječni prinos iznosio je 21,2 posto godišnje. “A to je puno krumpirića!”, piše Bill Gunderson, analitičar MarketWatcha. McDonalds’ovi ulagači ne mogu se požaliti ni na prinose od zadnjih 12 mjeseci, koji su iznosili 30,9 posto.

Značajan je ovo pomak u odnosu na 2002. godinu, kada je McDonalds proživljavao teške dane – kada se činilo da je, izgubivši interes mladih za svoje proizvode, izgubio i svoj pravi put. No, kompaniju je u život vratio Kim Skinner, izvršni direktor. Sve što je trebalo učiniti bilo je – izmijeniti jelovnik.

Unatoč lijepom desetljeću, Gunderson piše da je dionica Yuma u posljednjih deset godina imala bolju izvedbu od McDonalds’ove. Svojim je ulagačima donosile prinose od 17,6 posto godišnje. Bolje rezultate Yum! bilježi i u protekle tri godine, s obzirom da je donosio na prosječan godišnji prinos od 27,2 posto (u odnosu na McDonalds’ovih 19,5 posto).

(pd)

Komentirajte prvi

New Report

Close