S bankomata HPB-a novac se može podići i mobitelom

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 08. studeni 2017. u 07:52
U mobilnoj aplikaciji klijent odabere iznos, a aplikacija kreira kod koji korisnik unosi u bankomat/Thinkstock

U mobilnoj aplikaciji klijent odabere iznos, a aplikacija kreira kod koji korisnik unosi u bankomat.

Hrvatska poštanska banka (HPB) je u utorak u zagrebačkom sjedištu predstavila svoju novu uslugu e-gotovina koja omogućava podizanje gotovine na bankomatu bez kartice. Korisnici mobilnog bankarstva od sad će, kako je istaknuto tom prilikom, do svog novca moći jednostavno, sigurno i brzo.

Usluge prate telefone 
Naime, HPB je jedina banka u Hrvatskoj koja omogućava da se prijavom na mobilnu aplikaciju mHPB, odabirom iznosa i kreiranjem jednokratnog koda koji se potom unosi u bankomat može doći do željenog iznosa novca na jednom od 344 bankomata koji čine HPB mrežu. Pametni se telefoni sve više koriste, pa je u skladu s time i sve više bankarskih usluga povezano s tom navikom, naznačili su predstavnici banke. "HPB je inovativna banka koja osigurava pristup sve većem broju financijskih usluga. Tehnologija mijenja životne potrebe, stoga nudimo nove i moderne usluge važne našim klijentima", na konferenciji za novinare poručio je član Uprave zadužen za informatiku Mladen Mrvelj.

 

344 bankomata

broji mreža Hrvatske poštanske banke

Proširenje usluge 
Osim toga, najavljeno je i da će se početkom iduće godine uvesti i proširenje usluge e-gotovine koje će omogućiti brzo slanje drugim osobama. "Time će klijenti jednostavnim i sigurnim slanjem koda kontaktima iz telefonskog imenika omogućiti podizanje gotovine bez kartice na bankomatima i poslovnicama HPB-a te u našoj partnerskoj mreži", kazao je izvršni direktor Sektora izravnog bankarstva Danijel Baruškin. 

Dodao je i da je navedeno proširenje usluge posebno praktični način transfera novca u velikom broju životnih situacija, kao što je uplata u situacijama gubitka novčanika ili slanja novca studentima. Sigurnost je zajamčena, naglasio je Baruškin, vremenskim ograničenjem koda na 60 minuta. Riječi je bilo i o ostalim inovativnim uslugama, kao što su prijava na aplikaciju mHPB otiskom prsta i mogućnost deblokade kartica putem te iste aplikacije. Iz HPB-a su podsjetili i da su lani prvi u Hrvatskoj uveli opciju online otvaranja tekućeg računa, bez dolaska u poslovnicu.

Komentirajte prvi

New Report

Close