Uspjeh tvrtke ne ovisi samo o proizvodu nego i samoprezentaciji

Autor: Darko Bičak , 01. svibanj 2013. u 22:00
Dražen Skendrović, Nord Produkt

Poslovanje svake tvrtke trebalo bi se odražavati i u uređenju njenih poslovnih prostora koji šalju jasnu poruku o poslovnoj politici.

Uređenje poslovnog prostora je, na neki način, ambalaža cjelokupnog poslovnog procesa jedne tvrtke.

Putem prvog dojma temeljenog na prostoru, većina klijenata će donijeti prvi sud o kompaniji. Stoga, nije čudno da uspješne tvrtke troše puno novca i angažiraju vrhunske stručnjake kako bi njihov poslovni prostor učinili ugodnim i reprezentativnim. Uspješni ljudi vode brigu o sebi i bitno im je kako ih njihova okolina doživljava. To je, na neki način, njihova dužnost jer većina njih u društvenim sferama ima ulogu mentora ili idola. Uspjeh tvrtke ne ovisi samo o prezentaciji proizvoda ili usluga koje nudi na tržištu nego ovisi i o samoprezentaciji ustanove i njenih zaposlenika. Bez obzira na različite tehnološke napretke, brojne inovacije i trendove u uređenju interijera, u opremanju uredskih prostora važno je voditi se načelom funkcionalnosti i udobnosti.

Kako pojašnjava Dražen Skendrović, direktor jednog od značajnijih hrvatskih proizvođača uredskog namještaja, zagrebačkog Nord Produkta, u uredu provodimo najmanje osam sati dnevno i važno je da se u svom radnom kutku osjećamo ugodno te da nam organizacija prostora maksimalno olakšava ispunjavanje svakodnevnih zadataka i obveza. U posljednje se vrijeme sve više pažnje posvećuje uređenju poslovnog prostora na način da bude moderan i ugodan, otvoren i pristupačan, s jasnim poveznicama i zajedničkim karakteristikama sa stambenim prostorom. "Poslovanje svake tvrtke trebalo bi se odražavati i u uređenju njenih poslovnih prostora, koji šalju jasnu poruku o djelatnosti tvrtke, odnosu s poslovnim partnerima, odnosu sa zaposlenicima i poslovnoj politici. Stoga je važno uredski prostor skrojiti po mjeri korisnika, u skladu s njegovim željama i potrebama, ali imajući na umu karakter tvrtke i poruku koju tvrtka želi poslati.

Naša je preporuka klijentima uvijek da razmišljaju dugoročno, jer opremanje uredskog prostora nije jeftin posao i nema smisla da klijent često mora ulagati znatna sredstva u uređenje prostora. Zajedno s klijentima pronalazimo najbolje rješenje za njih i u mogućnosti smo prilagoditi im izradu namještaja sukladno onome što im je potrebno, zahvaljujući našem sustavu proizvodnje koji nam pruža brojne mogućnosti u dizajnu i završnoj obradi", ističe Skenderović. U Nord Produktu kažu da su njihovi klijenti velike tvrtke i manji poduzetnici te da nema nekih pravila pri izboru namještaja. Direktor te tvrtka kaže da ovisno o veličini prostora i vlastitim potrebama, njihovi klijenti svoje urede opremaju odabirom pojedinačnih elemenata iz popstojećeg asortimana Nord Produkta po vlastitom izboru ili se pak može organizirati proizvodnja asortimana po željama klijentovih arhitekata. "Prema našim saznanjima danas se više kupuje pojedinačni uredski namještaj, a manje se opremaju cjelokupni uredi. To naravno nije pravilo, ali nažalost za investicije tog tipa u današnje vrijeme ima sve manje sredstava pa tvrtke pokušavaju rješavati pojedinačno slučajeve koji su prioritetni, a manje mijenjaju cjelokupan namještaj", naglašava Dražen Skendrović. 

Komentirajte prvi

New Report

Close