Tri stvari koje će vam ‘odati’ lošeg šefa već na razgovoru za posao

Autor: Poslovni.hr , 07. srpanj 2014. u 15:07
Thinkstock

Kada vas nakon razgovora za posao dočekaju dobre vijesti, nikako nemojte zaboraviti na jednu stvar – razmisliti o vašem budućem šefu.

Kada vas nakon razgovora za posao dočekaju dobre vijesti, nikako nemojte zaboraviti na jednu stvar – razmisliti o vašem budućem šefu. Dok vam s jedne strane šef može biti velika potpora i pozitivno usmjeriti vašu karijeru, s druge strane može vam je doslovce i uništiti.

Viši marketinški stručnjak pri "CreshTech Softwareu" Abhilash Mishra u novijem LinkedIn osvrtu tvrdi da se loš šef razotkrije sam, i to već na razgovoru za posao. Ovo su tri načina kako prepoznati osobu koja vam može unazaditi karijeru. Sjetite se, naime, one stare: "bolje spriječiti nego liječiti":

1. Upotreba zamjenica

Ako vaš potencijalni šef koristi izraz "vi" u negativnom kontekstu (zastrašivanje opisom posla i dr.), ili pak veliča svoje "ja" kao zaslugu za uspješno poslovanje, takva osoba ne može biti dobar mentor. S druge strane, ako koristi zamjenicu "mi" govoreći o određenom poslovnom izazovu, to može biti indikacija da odbija odgovornost i svaljuje krivnju.

2. Nije fokusiran

Iako era mobitela, smartphonea i računala nosi svoj danak, iako je multitasking u današnje vrijeme neophodan u mnogim poslovima, intervju za posao vrijeme je kada bi vaš potencijalni šef trebao biti potpuno fokusiran na vas. Ako je već u fazi razgovora za posao okupiran drugim stvarima, znajte da niti kasnije neće imati vremena za vas.

3. Ne daje vam iskrene odgovore

Obratite pažnju na način komunikacije s budućim šefom, a specijalno na zavlačenja i zaobilaženja iskrenih odgovora kada ga pitate što se dogodilo s osobom koja je prije vas držala to radno mjesto. Ako vam odgovori da osoba nije bila u formi ili sl., to može i značiti da tvrtka nije dovoljno ulagala u radnika. 

Na kraju, raspitajte se i o poslovanju tvrtke, ulaganjima u zaposlenike, honoraru, ali prije nego što donesete konačnu odluku obavezno razmislite i o šefu – savjetuje Abhilash Mishra.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close