Ovo su 3 greške koje morate izbjegavati u razgovoru s kolegama na poslu

Autor: Poslovni.hr , 17. ožujak 2014. u 11:32
Thinkstock

Kada je potrebno učinkovito komunicirati u poslovnom okruženju, mnogi profesionalci rade pogreške koje mogu umanjiti njihov autoritet i umanjiti važnost poruke koju žele prenijeti.

Kada je potrebno učinkovito komunicirati u poslovnom okruženju, mnogi profesionalci rade pogreške koje mogu umanjiti njihov autoritet i umanjiti važnost poruke koju žele prenijeti. Business Insider izdvaja tri greške u poslovnoj komunikaciji i razgovorima licem u lice koje trebate svakako izbjegavati.

Završavanje tuđih rečenica

Ovo se povremeno događa gotovo svakome, ali svakako izbjegavajte tu naviku. Možda mislite da završavanjem tuđih rečenica djelujete 'pametno', ali zapravo samo zamarate svog sugovornika. Iz pristojnosti čekajte da osoba s kojom razgovarate završi sa svojim izlaganjem.

Pretjerana gestakulacija

Ako previše mašete rukama za vrijeme razgovora – prestanite, jer sigurno djelujete nervozno i pomalo smiješno. Drugim riječima, 'mlataranje' smanjuje moć vašeg autoriteta. Ako teško kontrolirate ruke, fokusirajte se na neki 'mentalni podsjetnik', poput sata na ruci ili narukvice, koji će vas osvijestiti da pripazite na gestakulaciju.

Brz govor

Ukoliko ste nervozni ili preuzbuđeni moguće je da ćete pričati brže nego što vas ljudi mogu slušati. Stručnjaci predlažu jednostavan savjet kako izvježbati pravilan tempo govora: pozorno pratite kako govore voditelji na televizijskim vijestima.

Komentari (1)
Pogledajte sve

“Gestakulacija”???

Autor članka želi da ga se ozbiljno shvati?

New Report

Close