Otkriva tajnu svoga uspjeha: Prije sedam godina bio je nezaposlen, a danas je vlasnik tvrtke koja zarađuje milijune

Autor: Poslovni.hr , 12. veljača 2019. u 12:33
Foto: YouTube CNBC screenshot

Trgovac koji zarađuje milijune dolara kroz elektronsku trgovinu opisao je glavne korake na putu do uspješnog biznisa.

Prije sedam godina Larry Lubarsky je bio nezaposlen i dugovao je 100.000 dolara. Danas, on je 38-godišnji vlasnik male tvrtke koja donosi milijune dolara godišnje prodajom više tisuća različitih proizvoda na Amazonu.

"Nisam imao karijeru, nisam imao novca. Živio sam s mamom, bio sam u gadnim dugovima, nisam si mogao priuštiti telefon, auto.", izjavio je Lubarsky za CNBC.

Posao prodaje proizvoda na Amazonu spasio mu je život u financijskom smislu.

Lubarsky kupuje široku paletu proizvoda – od elektronike i dječjih igračaka do zdravstvenih pomagala i kozmetike, a potom ih preprodaje na Amazonu. On se bavi poslovnim modelom poznatim kao veleprodajna arbitraža. Kupuje velike količine proizvoda od veletrgovaca ili velikih robnih marki i preprodaje ih na malo.

Lubarsky je potkraj prošle godine već razgovarao sa CNBC-om za rubriku “Make It”, gdje je spomenuo kao primjer pištolj Nerf, koji u veleprodaji košta 10 američkih dolara, a pojedinačno se na Amazonu komad prodaje po 20.

Nakon što plati naknade koje Amazon naplaćuje od drugih preprodavača koji trguju na njegovoj platformi, Lubarsky po Nerf igrački zarađuje oko 5 dolara.

U 2017. godini, poslovanje Lubarskoga je ostvarilo prihod od oko 18 milijuna dolara, uključujući neto dobit od 4 milijuna dolara, od preprodaje proizvoda na Amazonu. Lubarsky je pokrenuo poslovanje 2014., a već u prvoj godini donijelo mu je više od 3 milijuna dolara.

Kako je to uspio? Evo nekoliko savjeta koji otkrivaju osnove o tome kako biti preprodavač  na Amazonu.

Počnite s prikupljanjem početnih financija

Trebat će vam novac da biste započeli, tako da možete kupiti proizvode na veliko koje ćete potom online prodati na malo. Lubarsky je prvo predstavio svoju poslovnu ideju nekolicini prijatelja i članovima obitelji, nakon čega je jedan od prijatelja uložio u posao 60.000 dolara.

Lubarsky je potrošio oko 10.000 dolara od tog iznosa za iznajmljivanje malog poslovnog prostora i na troškove dostave prve robe za prodaju na Amazonu. Ostatak novca iskoristio je za kupnju svoje prve serije inventara, uključujući veleprodajnu nabavu gotovo 100 različitih proizvoda za koje je znao da bi se dobro prodavali na Amazonu i ostvarili značajnu dobit.

Kako nabaviti proizvode

Lubarsky se oslanja na veleprodajne tvrtke ili na velike robne marke, koje su spremne na veliko prodavati proizvode za preprodaju. To je najbolji način dobivanja velike količine proizvoda po sniženoj cijeni.

"Ono što ja zapravo radim je kupovanje izravno od velikih distributera ili direktnih brandova. Otvaramo zajedničke račune i u osnovi imam pristup njihovim proizvodima i njihovim katalozima s desecima tisuća proizvoda", opisao je.

Ako ste tek počeli, savjet Lubarskog je da se držite veletrgovaca, nasuprot izravnom širenju na velike robne marke (kao što je Hasbro, koji proizvodi Nerf igračke).

"Za nekoga tko je novi, vjerojatno je lakše dobiti proizvode od velikih distributera i veletrgovaca nego izravno pristupiti robnim markama", naveo je.

Napravite istraživanje

Naravno, e-trgovina je uspješna samo ako ljudi kupe pojedinačno većinu proizvoda koje Lubarski kupuje na veliko ili mu ostaje neprodani inventar.

Kako bi odlučili što će kupiti i ponuditi za e-trgovinu, Lubarsky i njegovi zaposlenici intenzivno koriste za istraživanje Amazonovu stranicu “Fulfillment by Amazon (FBA)”, koja nudi alate za praćenje prodaje trećim stranama.

"Prvo i najvažnije, tražim nešto što će se brzo prodavati, jer ako trošim novac, želim znati da, bez obzira na sve, mogu prodati taj proizvod i vratiti svoj novac", naveo je.

U većini slučaja Lubarsky će se teško odlučiti za kupnju bilo kojih proizvoda koji nisu u 50.000 najbolje prodavanih na Amazonu.

Drugi čimbenik koji uzima u obzir je očekivani povrat od ulaganja (ili ROI).

Želi da mu bilo koji proizvod koji kupuje daje barem 30 posto ROI-ja, tako da ako kupi nešto za 10 dolara po pojedinačnom proizvodu, zaradi minimalno oko 3 dolara po svakoj prodaji. Inače je marža premala da bi bila vrijedna truda.

"Neću uzeti ROI od 30 posto za proizvod od 2 dolara", dodao je, jer bi dobit iznosila samo 60 centi.

Pokupite profit i reinvestirajte u posao

Kada dobijete 30 postotni povrat od velike investicije mogli bi zaželjeti opuštanje i uživanje u trošenju zarade. No, Lubarsky je upozorio da je jedini način da se ovakva vrsta poslovanja održi na razini – stalno reinvestiranje, što znači kupnju sve više inventara.

Od 50.000 dolara koje je Lubarsky potrošio na svoju prvu seriju zaliha uprihodio je 70.000, ostvarivši dobit od 20.000 dolara. No cijeli prihod je dalje uložio u kupnju još više inventara, koji je ubrzo preprodao za ukupno 100.000 dolara i tako dalje.

"Kada smo započeli posao, nismo plaćali sami sebe. Nismo uzeli dolar, možda čak i više od godinu i pol. Samo smo nastavili prodavati stvari, uzimati novac i ponovno ga ulagati u nove proizvode", objasnio je.

Zavrnite rukave

Naravno, ništa nije jednostavno u pokretanju i vođenju uspješnog poslovanja i ovo su samo savjeti o osnovama poslovanja kao preprodavača na Amazonu.

Ako želite slijediti stope nekoga poput Lubarskog, njegov najbolji savjet je da budete jednako posvećeni online preprodaji kao i bilo kojem poslu s punim radnim vremenom.

"Za ljude koji su potpuno novi u poslu, moj savjet br. 1 bi bio da razumiju da on, kao i svaki drugi posao, zahtijeva puno rada. Ako tražite samo zaradu sa strane, kupnja na veliko (i preprodaja na malo) nije baš prava stvar za vas”, zaključio je.

Komentari (1)
Pogledajte sve

New Report

Close