Naučite govoriti da vas se čuje

Autor: Poslovni dnevnik , 19. siječanj 2015. u 11:26
Thinkstock

Put do uspjeha je dugotrajan i često mukotrpan. Sve vaše ideje i vizije potrebno je pretvoriti u konkretne stvari, a do toga se dolazi slažući mozaik sastavljen od cijelog niza detalja.

Put do uspjeha je dugotrajan i često mukotrpan. Sve vaše ideje i vizije potrebno je pretvoriti u konkretne stvari, a do toga se dolazi slažući mozaik sastavljen od cijelog niza detalja.

Kako privući klijente, poslovne suradnike i investitore da vam vjeruju i da upravo s vama trebaju ući u poslovnu suradnju? 

Na današnjem tržištu, bilo domaćem, bilo stranom, vlada zakon jačega, a pojedinac treba podršku drugih. Malo je tih ideja koje možete pretočiti u uspjeh bez pomoći sa strane.

Da bi se dobila odgovarajuća podrška, potrebno je biti izvrstan u komunikacijskim vještinama. One omogućavaju da budete poželjan suradnik svojim poslovnim partnerima, ljudima koji vam pomažu u svakodnevnom radu, ali i u pregovorima s onima koji "drže ključeve" vašeg uspjeha poput brojnih institucija s kojima morate pregovarati.

Tu ne govorimo samo o financijskim institucijama već i o onim državnim, a kada se spustimo i na razinu malog poduzetništva ili obrtništva, govorimo o klijentu kojemu želite prodati svoj proizvod.

Možda imate nešto fenomenalno, možda je vaša ideja doista"zlatna koka", no komunikacija je ta kojom ćete potencijalne partnere uvjeriti da trebaju odabrati vas, a ne nekog drugog.

Naravno, u uvjetima recesije i problema s pronalaskom kapitala, ne mogu svi uspjeti, stoga je krucijalno da u komunikaciji budete bolji od vaših "poslovnih suparnika". Potrebno je da potencijalni suradnici i klijenti osjete da ste upravo vi ti kojima žele pružiti priliku.

Da bi ste bili dobar komunikator morate razviti vještine. Vještine govora,  uvjeravanja sugovornika, prezentacije, neverbalne komunikacije, izuzetno su bitne kod organizacije, planiranja i liderstva kao i kod kontrole procesa koji se odvijaju. One su važne kako bi mogli motivirati radnika na radnom mjestu kako bi njegov rad bio kvalitetniji i uspješniji, a to će ujedno i značajno utjecati na bolju socijalizaciju među zaposlenicima na radnom mjestu.

Seminar KAKO POSTATI INSPIRATIVAN GOVORNIK, "PRODATI PRIČU" I UNAPRIJEDITI POSLOVANJE napravit će od vas pravog komunikatora, neovisno o tome za što su vam komunikacijske vještine potrebne. Danas, u složenim poslovnim odnosima, komunikacija je ne samo usputna stvar – već ključ za uspjeh.

Više o seminaru doznajte ovdje.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close