Jedna od tri najvrjednije tvrtke svijeta otkrila: Ovo je ključna vještina budućnosti

Autor: Poslovni.hr , 09. ožujak 2019. u 11:18
Foto: Getty Images

Potrebna su 4 koraka za njezino ovladavanje.

Sve veće promjene na tržištu rada, kao i automatizacija koja ukida razna radna mjesta i stvara nova, potiču na razmišljanje o vještinama koje će u budućnosti biti najviše tražene.

Microsoft ih je u svojim najnovijim istraživanjima definirao kao digitalne vještine, analitičke sposobnosti i sposobnosti kontinuiranog učenja, prenio je CNBC.

Posebice, zadaci koji zahtijevaju snažne analitičke sposobnosti zahtijevat će kreativan pristup, objasnio je Kevin Wo, direktor Microsofta u Singapuru.

"Mislim da postoji potreba za učenjem vještina koje su obuhvaćene pojmom 'design thinking' (iako ga neki prevode kao 'dizajnersko razmišljanje' značenje je puno šire op.a.)", rekao je Wo o zaposlenicima.

Ući u cipele klijenta

"Design thinking" je pojam za određenu metodu rješavanja problema, koja nalaže pojedincima da pokušaju “ući u cipele klijenta”, odnosno da se poistovjete s njim kako bi potom stvorili praktična, korisniku bliska rješenja.

To bi moglo značiti stvaranje nove tehnologije ili proizvoda, kao što je Appleov iPhone. No, strategija se može – i trebala bi se – također primijeniti i na druga poslovna područja, izjavila je za CNBC stručnjakinja za 'design thinking' Kasia Miaskiewicz.

"Možete ga primijeniti bilo gdje. Sve dok postoji korisnik, primatelj – a on uvijek postoji – uvijek postoji i mogućnost primjene takve vrste razmišljanja", navela je Miaskiewicz, direktorica u UBS Evolve, centru za dizajnersko razmišljanje i inovacije pri Swiss banci.

Govoreći na nedavnoj konferenciji o karijeri u Singapuru, Miaskiewicz je rekla kako se strategija može podijeliti na četiri ključna koraka.

Što je?

Prvo, morate razmišljati o problemu koji pokušavate riješiti i pobrinite se da ga ispravno postavite postavljanjem pravih pitanja, objasnila je Miaskiewicz.
"Riječ je o postavljanju pravih pitanja i rješavanju pravih problema", navela je.

Što ako?

Zatim biste trebali razmotriti potencijalna rješenja koja će smanjiti frustracije ili "ključne točke trenja" za korisnike. Miaskiewicz je navela da to znači pažljivo promatranje kupaca kako bi uvidjeli kako možete poboljšati njihovo iskustvo.
"Način na koji razvijate taj dio je stvarno promatranje vaših kupaca. Nakon tog koraka će se početi pojavljivati ​​mnoge ideje", istaknula je.

Što zadivljuje?

U ovom trenutku bi trebali početi dobivati nekoliko mogućih ideja, rekla je Miaskiewicz. Neće sve biti izvedivo, istaknula je, ali treba pokušati biti što otvoreniji za ideje i izbjegavati previše razmišljati o tome što se "ne može".
"Ako počnete s ograničenjima – vremenom, troškovima i sl. – vaše sutrašnje ideje izgledat će isto kao i danas", rekla je Miaskiewicz.

Što funkcionira?

Naposljetku, rekla je Miaskiewicz, djelotvorno rješenje bit će ono koje označava tri ključna kriterija: izvedbu, ekonomičnost i kupca. Drugim riječima, ideja koju je za vašu tvrtku moguće ostvariti, ima smisla financijski i zadovoljava klijenta.
Nakon toga možete početi eksperimentirati s prototipovima i mjeriti njihov uspjeh prije stvaranja konačnog proizvoda, istaknula je.

"Slijediti taj proces stvarno vam pomaže da uđete u korisničke cipele i stvorite prava rješenja za problema koji vas najviše frustriraju", zaključila je Miaskiewicz.

Komentirajte prvi

New Report

Close