Donosimo prezentacije s edukacija u Velikoj Gorici

Autor: Poslovni dnevnik , 28. siječanj 2015. u 16:56
Karlo Stojčević održao je prezentaciju na temu "Oglašavanje u besparici - što napraviti s minimalnim budžetom u Hrvatskoj"; Photo: Goran Jakus/PIXSELL

U Velikoj Gorici predstavljena je nova sezona projekta Poslovnog dnevnika “Poslovni uzlet” i to kao prva u nizu manifestacija u 2015. godini. Projekt će se održati u 22 hrvatska grada.

U Velikoj Gorici predstavljena je nova sezona projekta Poslovnog dnevnika "Poslovni uzlet" i to kao prva u nizu manifestacija u 2015. godini. Projekt će se održati u 22 hrvatska grada.

Koliko su edukacije korisne i kvalitetne najbolje pokazuje podatak koji govori kako su neki od polaznika dolazili i u više gradova u želji da nauče sve novitete zahvaljujući kojima će postati bolji.

U prilogu doonosimo prezentacije s edukacija kojima su poduzetnici u Velikoj Gorici u sklopu Poslovnog uzleta imali prilike poslušati. Poduzetnici su između ostalog učili kako izgleda neodoljiv klijent i kreditni zahtjev te kako izbjeći česte pogreške, kako poduzetnici mogu pristupiti EU fondovima, o oglšavanju u besparici, franšizama…

Prezentacije predavača s edukacija u Velikoj Gorici donosimo u prilogu:

  • Davorka Hajduković, pomoćnica ministra poljoprivrede, završila je sociologiju i hrvatsku kulturu na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu, te poslijediplomski specijalistički studij – Lokalna demokracija i razvoj na Fakultetu političkih znanosti. U državnoj upravi se zaposlila 2003.g. kao pripravnik te je kroz godine napredovala do današnjeg radnog mjesta. Od trena zaposlenja angažirana je na poslovima vezanim za programiranje i provedbu projekata, a zbog manjka ljudi već kao pripravnik samostalno počinje voditi projekte. Bila je uključena u izradu strateških dokumenata i zakonodavnih akata te je kroz svoj rad na dnevnoj osnovi komunicirala s krajnjim korisnicima. Kroz svakodnevni posao stekla je iskustvo u pripremi projekata i provedbe, ali i u koordinaciji velikog broja ljudi te njihovog usmjeravanja ka cilju ostvarivanja većih učinaka.

Njezinu prezentaciju "Program ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014.-2020." preuzmite iz priloga u tekstu.

  • Anton Smolčić je community manager u Večernjem listu u koji je sredinom 2013. došao iz 24 sata kako bi okupio i vodio tim zadužen za komunikaciju na društvenim mrežama. Vodi oglašavanje na Facebooku za Vecernji.hr, Dom&Vrt, Vojnu povijest, Divu, Ordinaciju.hr i Sportski tjednik Max. U posljednjih 18 mjeseci broj fanova Večernjeg lista na Facebooku je povećana za 150%.

Njegovu prezentaciju "Poslovni uzlet na društvenim mrežama" preuzmite iz priloga.

  • Dražen Bosak (Educamix) poslovni je savjetnik s višegodišnjim iskustvom, a profesionalno se bavio prodajom i marketingom petnaestak godina. Od 2002. radi kao predavač, edukator i poslovni savjetnik za razvoj i organizaciju prodaje i trening prodajnih, vještina. Na području edukacija ima značajna međunarodna iskustva. Pohađao je ili vodio brojne seminare u Zagrebu, Budimpešti, Ljubljani, Londonu, Bukureštu, Varšavi, Malagi, Malti, Milanu, Bratislavi, Pragu, San Franciscu, Clevelandu, Nashvilleu… Održao je više stotina seminara. Spada u savjetnike i trenere s rijetkom kombinacijom iskustva, znanja i specifičnih vještina. Posebno je učinkovit u rješavanju složenih poslovnih problema i situacija. Njegovi treninzi i radionice primarno uključuju osnovne i napredne prodajne tehnike – gdje u znatnoj mjeri koristi metodologiju Neuro-Lingvističkog Programiranja. No, kao poslovni savjetnik bavi se i problematikom implementacije CRM sustava: organizacija baza podataka u prodaji i telemarketingu, poslijeprodajne aktivnosti i usluge kao i pristupe u zadržavanju kupaca. Od nedavno su tome pridruženi i procesni pristup organizaciji prodaje, tehnike prodaje IT proizvoda i usluga te primjena Total Quality Managementa (TQM) u Prodaji.

Njegovu prezentaciju "Uspješno korištenje telefona kao alata komunikacije u prodaji" preuzmite iz priloga.

  • Tin Klasić zaposlen je u Styriji kao Online Marketing Specialist. Nakon završenog Ekonomskog fakulteta počeo je raditi u digitalnoj agenciji Hi-tech kreativna radionica gdje se prvi put susreće sa Google Adwords. Od tada pa do danas radio je na raznim kampanjama za klijente kao što su L'Oreal, Gavrilović, McDonalds, Jelovnik.hr, Mršavimo Zajedno Klub, Popustolovac, Goal.com Hrvatska i ostali. Certificirani je stručnjak za Google Adwords. Aktivno radi na search, display, remarketing i YouTube kampanjama.

Njegovu prezentaciju "Što je Google Adwords i zašto ulagati u njega?" preuzmite iz priloga.

  • Karlo Stojčević je direktor i član uprave transmedijske kreativne agencije RedPoint (Styria). Tijekom petnaestogodišnje karijere u prodaji, marketingu i tržišnim komunikacijama radio je kao – licencirani broker, menadžer prodaje, direktor marketinga u Reliance Capital Inc (Kalifornija, SAD). – regionalni direktor strateškog planiranja u internacionalnoj kreativnoj agenciji Publicis na brandovima Heineken, Nestle, Renault (Hrvatska, Adriatic). – business leader u internacionalnim kreativnim agencijama Leo Burnett i Saatchi&Saatchi na brandovima Samsung, Procter&Gamble, T-hrvatski telekom, Bonbon, WWF (Hrvatska, BiH) Ekspert je u transformaciji brandova, brand dijagnostici i strateškom planiranju, izradi brand komunikacijskih platformi te diferencirajućih kreativnih taktika.

Njegovu prezentaciju "Oglašavanje u besparici (Što učiniti s minimalnim budžetom u Hrvatskoj?") preuzmite iz priloga.

  • Ljiljana Kukec jedna je od osnivačica i aktualna predsjednica Hrvatske udruge za franšizno poslovanje i predstavnica Hrvatske u Svjetskom franšiznom vijeću, a 2014. postala je potpredsjednica Europske franšizne federacije (EFF). Organizatorica je mnogih događanja vezanih uz promociju franšiznog poslovanja (5 Međunarodnih sajmova franšiza i 8 Međunarodnih franšiznih foruma FIP, zatim EFF exchange of experience day i dr.). Kao rezultat rada na polju franšiznog poslovanja autorica je mnogih članaka i predgovora knjiga te koautorica knjige "Vodič kroz poduzetništvo". Urednica je hrvatskog izdanja UNIDROIT-ove prestižne stručne knjige „ Vodič kroz Master franšizne ugovore“ Od 2012. godine predaje na Veleučilištu Vern u Zagrebu predmet Franšizno poslovanje. Godinama radi kao franšizni konzultant i u svojoj karijeri savjetovala je mnoge poznate Hrvatske i strane franšize u Hrvatskoj kao što su: Coin grupa, Mlinar, Energy clinic, Varteks, Body creator, Redac point, IQS, Torte i to.. i mnoge druge.

Njezinu prezentaciju "Franšiza, prilika za rast i razvoj poduzeća" preuzmite iz priloga.

  • Krešimir Delač diplomirao je i doktorirao na Fakultetu elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu. Odmah nakon završetka dodiplomskog studija zapošljava se u T-HT-u te paralelno upisuje znanstveni poslijediplomski studij 2005. godine. Iste godine prelazi u tvrtku b4b na poziciju konzultanta i voditelja projekata gdje radi do 2011. godine kada osniva Simulus grupu d.o.o. za poslovno savjetovanje u kojoj danas radi kao direktor te surađuje s nizom velikih domaćih i stranih tvrtki. Autor je niza znanstvenih članaka i knjiga, recenzent u brojnim znanstvenim časopisima i član je Izvršnog odbora Hrvatske sekcije IEEE. 2010. g. završava Executive MBA program na Cotrugli Business School te stječe titulu MBA.

Njegovu prezentaciju "Kako izgleda neodoljiv klijent i kreditni zahtjev" preuzmite iz priloga.

Komentirajte prvi

New Report

Close