8 stvari koje najpametniji ljudi nikad ne otkrivaju o sebi na radnom mjestu

Foto: Thinkstock Foto: Thinkstock

S jedne strane trebate izgraditi kvalitetne međuljudske odnose, a s druge određene stvari zadržati samo za sebe.

U radnom okruženju, vrlo je važno podijeliti samo one dijelove o sebi koji neće kompromitirati vaš posao i odnose sa kolegama.

Taj zadatak nije nimalo lagan, jer s jedne strane trebate izgraditi kvalitetne međuljudske odnose, a s druge određene stvari zadržati samo za sebe. 

Ovo su, prema pisanju Business Insidera, 8 stvari koje nikako ne trebate iznositi na poslu: 

1. Politička uvjerenja

2. Mišljenje kako netko drugi nije dovoljno sposoban

3. Visina plaće

4. Izjava da mrzite svoj posao

5. Što radite u spavaćoj sobi

6. Što mislite da drugi rade u spavaćoj sobi

7. Kako ste "raskalašeno" nekada živjeli

8. Tražite novi posao

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!