Otvorite Facebook ili Instagram samo kako biste provjerili “jednu stvar” koja vas te sekunde zanima. Petnaest minuta kasnije i dalje ste na jednoj od te dvije društvene mreže, besciljno listate kroz hrpu sadržaja kroz koji ste taj dan već prošli nekoliko puta, potpuno gubeći pojam o vremenu. To se većini korisnika dogodi i po nekoliko puta dnevno, što nije začuđujuće jer su obje mreže i dizajnirane da vas “navuku” kako biste na njima proveli što više vremena. Na iznenađenje mnogih, Mark Zuckerberg takvoj je praksi odlučio stati na kraj.
– Fokusirali smo se na to da ljudi što više vremena provode na mreži, ali sada ćemo tu praksu mijenjati. Većina korisnika pasivno provodi vrijeme na Facebooku besmisleno skrolajući kroz njima nebitan ili već viđen sadržaj. Cilj nam je da ubuduće to vrijeme provode kvalitetnije, odnosno da im se što više prikazuje zanimljiv i koristan sadržaj – istaknuo je Zuckerberg najavljujući novi set alata koji bi korisnicima trebao pomoći da smanje ovisnost i vrijeme koje provode na tim platformama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu